سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نمایشنامه/ «مجموعه نمایش های بهاره رهنما»


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.20 - 10:51

نمایشنامه/ «مجموعه نمایشنامه های بهاره رهنما»

شبستان/ این مجموعه مشتمل بر نمایشنامه های «غبار» ، «چشم هایی که مال توست» ، «با من بستنی می خوری» و «تو دهنتو می بندی یا من» می باشد. که در زیر توضیح مختصری درباره ی هر یک از نمایشنامه ها داده می شود.
«غبار»:
«در ده روز اخر اشغال خرمشهر، سه زن ایرانی که در حیاط خانه ی مردی عرب ایرانی زندگی و کار می کنند ، هرکدام به دلایلی مایل به ترک شهر نیستند. مرد اما با کمک رابطی عراقی برای ان ها مقری ایجاد می کند غافل از این که این راه فرار سرنوشت عجیبی را برای هر کدام ازان ها رقم می زند»
«چشم هایی که مال توست» :
«مردی رفته ، زنی هنوز بعد از سالها هر روز را با خیال او زندگی می کند ، چشم هایی که مال توست حکایت بیماری فراموش نکردن عشق است که خودش سندروم عجیبی است ، اعتیادی است ، داستانی است...»
«با من بستنی می خوری» :
«دو برش از زندگی دو زن ، با فاصله ی زمانی نزدیک به 20 سال که هر دو عاشق یک مرد بوده اند با روایت غم های مشترک و لحظه های غریب تنهایی شان..»
«تو دهنتو می بندی یا من» :
«روایت اضمحلال رفاقت است در دنیای امروز و نیز ناگزیری اتفاقات زندگی در مسیر تندباد هایی که هرگز تصورش را هم نمی کنیم..»

نظر شما


ویدیو مرتبط :
بهاره رهنما-با من بستنی میخوری؟!