سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طرفداران داعش حمله کالیفرنیا را اجرا کردند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «اسکای‌نیوز»، یک پایگاه خبری وابسته به داعش، امروز- جمعه- اعلام کرد که 2 تن از عناصر مسلح این گروه حمله مسلحانه به یک مرکز خیریه در «سان برناردینو» در کالیفرنیا- در منطقه شرقی لس‌آنجلس- را اجرا کردند.

در این حمله که صبح چهارشنبه صورت گرفت، 14 تن کشته و 14 تن زخمی شدند.

در حالی‌که مطبوعات آمریکا، امروز به نقل از سه مسئول آمریکایی گزارش داده بودند که اعتقاد بر این است «شاوین مالک» که همسر وی نیز در این حمله مسلحانه مشارکت داشت، با «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش بیعت کرده است.

شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» به نقل از یکی از این مسئولان خبر داد که مالک در صفحه کاربری خود در «فیس‌بوک» که به یک اسم مستعار ایجاد کرده، با سرکرده داعش بعیت کرده است.

به گفته منابع پلیس، عاملان حادثه کالیفرنیا به مسلسل و کلت کمری مسلح بوده‌اند و با برنامه قبلی اقدام به انجام این عملیات همزمان با برگزاری یک برنامه جمعی نموده‌اند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
هتل کالیفرنیا-اولین اجرا