سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



تزئین اپن آشپزخانه با وسایل ساده دکوری


چیدانه/ در خانه های مدرن امروزی اغلب آشپزخانه ها دارای پیشخوان یا همان اپن هستند و معمولا هم به فضای نشیمن و یا اتاق غذاخوری دید و دسترسی دارند. پس بسیار مهم است که به تزیینات روی اپن آشپزخانه دقت و توجه کنیم، چرا که این اپن ها هستند که دید زیبایی از آشپزخانه ما را به نمایش می گذارند. اگر فکر می کنید انجام این کار سخت است، ما در این مطلب به شما می گوییم که اصلا هم این طور نیست، این مطلب به شما کمک خواهد کرد که بتوانید این تزئینات را به اسانی هر چه تمام تر روی اپن آشپزخانه تان پیاده کنید پس چیدانه را همراهی کنید.

ظرف های میوه رنگارنگ روی اپن آشپزخانه
اپن آشپزخانه، پرکاربرد و موثر در زیبایی دکوراسیون منزل است و اولین ایده ای که به ذهن می رسد گذاشتن یک ظرف میوه روی اپن آشپزخانه است. البته ایده بدی هم نیست، حالا هم که در فصل پاییز هستیم و از نعمت وجود میوه های خوش آب و رنگی مثل پرتغال بهره مندیم می توانیم از آن ها استفاده کنیم. البته یکی دیگر از ترفندهای دکوراسیونی که می توانید استفاده کنید این است که با توجه به رنگ آشپزخانه تان میوه ها را انتخاب کنید، درست مثل اتفاقی که در عکس بالا افتاده است. اگر در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان از رنگ طوسی استفاده کرده اید احتیاج به یک هیجان بصری آن هم از نوع رنگ نارنجی پرتغال ها خواهید داشت، یا نه اگر کابینت های مدرن آشپزخانه تان سفید رنگ است، استفاده از میوه های قرمز رنگ بهتر است. گذاشتن چند ظرف تزیینی هم در گوشه دیگر اپن هم ایده جالبی است، به ظرف های آبی رنگ سمت راست تصویر دقت کنید.

گلدان های دست ساز روی اپن آشپزخانه
البته می توانید به جای گذاشتن تنها یک ظرف میوه روی اپن آشپزخانه، از وجود یک اثر هنری یا وسیله دکوری مثل تصویر بالا که خودتان آن را ساخته اید استفاده کنید. برای این کار نیاز دارید تا تعدادی از ظرف های قدیمی تان را که برنامه خاصی برای شان نداشتید را از انباری بیرون بیاورید، با یک دریل وسط آن ها را سوراخ کنید و با یک میله و کمی چسب حرارتی چیزی شبیه تصویر بالا بسازید و درونش را پر کنید از ترکیب میوه ها و گل های زیبا و آن را درست در وسط اپن آشپزخانه بگذارید. البته این را هم بگوییم که دست سازهای زیادی را می توانید در بخش خودتان بسازید های چیدانه پیدا کنید.

گلدان روی اپن آشپزخانه
کمی بالاتر راجع به کابینت های مدرن و سفید رنگ در اشپزخانه صحبت کردیم، حالا هم می خواهیم یک ایده دیگر را بررسی کنیم، نگاهی به تصویر بالا بیاندازید و شما هم برای اپن آشپزخانه تان از گلدان ها و گیاهان خانگی هماهنگ با رنگ آشپزخانه تان استفاده کنید. البته این ترفند فقط برای آشپزخانه هایی با رنگ سفید کاربرد ندارد و شما با هر رنگ آشپزخانه ای می توانید از این ترفند دکوراسیونی استفاده کنید. اما اگر فکر می کنید احتیاج به راهنمایی دارید پیشنهاد می کنم مطلب ۶ قانون ست کردن رنگ ها در دکوراسیون منزل را حتما بخوانید.

آباژور بر روی اپن آشپزخانه
وقتی صحبت از آباژور ها به مبان می آید اولین فضایی که به ذهن انسان می رسد اتاق خواب است و نهایتا نشیمن خانه، کمتر کسی به این فکر می افتد که برای تزئین اپن یا کانتر آشپزخانه اش از آباژور ها استفاده کند، اما می خواهم این پیشنهاد را به شما بدهیم. تصویر بالا می تواند به تصورات شما در این زمینه کمک کند، گرچه این ایده به نظر برای اپن های ال شکل بهتر به نظر می ید اما در نهایت این شما هستید که تصمیم گیرنده هستید. در دکوراسیون داخلی خانه شما همه چیز طبق میل و خواسته شما پیش می رود. حتی می توانید از سبدهای حصیری هم برای این کار استفاده کنید.

لوازم و وسائل دکوری روی اپن آشپزخانه
شما می توانید از خود لوازم و وسائل موجود در آشپزخانه برای تزئین اپن آشپزخانه استفاده کنید. عکس بالا را نگاه کنید و ببینید که این اتفاق چگونه می تواند رخ دهد. مثلا می توانید از ظرف های قند و شکر استفاده کنید. آن ها را گوشه ای بچینید و بعد هم ماگ های مخصوص اعضای خانواده را کنار آن ها بگذارید و خیلی راحت با طرحی مقرون به صرفه چهره اپن آشپزخانه تان را تغییر دهید.

ظروف بلوری برای اپن آشپزخانه
شیشه ها به دلیل شفاف بودن و انعکاس نور همیشه می توانند کمک حال شما برای تغییرات دلنشین باشند. تعدادی ظرف بلوری با ارتفاع ها و سایز های مختلف تهیه کنید و داخلش را با هر آنچه که دوست دارید پر کنید. مثلا می توانید مانند عکس بالا آن ها را پر از ماکارونی های شکلی کنید یا نه می توانید آن ها را شمع ها و میوه های کاج پر کنید و گوشه ای از اپن آشپزخانه تان بگذارید. اگر هم به ایده های بیشتری احتیاج دارید مطلب پاییزی کردن دکوراسیون منزل با تزئین میوه کاج را به شما پیشنهاد می کنم.


ویدیو مرتبط :
وسایل دکوری دست ساز برای تزیین و دکوراسیون منزل