گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



راه اندازی پرواز ایلام - مشهد همزمان با نوروز 95


مدیر فرودگاه ایلام از راه اندازی پرواز ایلام - مشهد برای نخستین بار در ایام نوروز 95 خبر داد.

مدیر فرودگاه ایلام در گفتگو با تین نیوز درباره راه اندازی پرواز ایلام - مشهد برای نخستین بار اظهار داشت: از هفتمین روز سال 1395 نخستین پرواز ایلام به مشهد محقق می شود.

مجتبی بیاتی افزود: طی هماهنگی های صورت گرفته با شرکت هواپیمایی آسمان هفته ای 2 پرواز رفت و 2 پرواز برگشت میان ایلام و مشهد برقرار خواهد شد. اکنون در فرودگاه این شهر روزانه 42 پرواز رفت و برگشت میان تهران و ایلام صورت می گیرد.

وی درباره سایر فرودگاه های این استان گفت: فرودگاه های مهران و دهلران از جمله فرودگاه های اقماری فرودگاه ایلام به شمار می آیند که به دلیل قدیمی بودن، اکنون عملیاتی نیستند. همچنین فرودگاه آبدانان نیز به نیروی هوایی ارتش تعلق دارد که در صددیم با پس از انجام هماهنگی های لازم پروازهای مسافری را هم در آن بنشانیم.

یادآور می شود فرودگاه ایلام انواع خدمات هوانوردی، خدمات ترافیکی هوایی، نشستن و برخاستن هواپیماها، پارک کردن هواپیماها، خدمات روشنایی، خدمات فرودگاهی و خدمات هواشناسی و توجیه خلبانان را ارائه می دهد.

خبرگزاری دنیای سفر


ویدیو مرتبط :
تصاویر امروز ایلام همزمان با بارش باران