سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بررسی موضوع تعداد رأی‌دهندگان با صندوق‌های الکترونیک در شورای نگهبان


بررسی موضوع تعداد رأی‌دهندگان با صندوق‌های الکترونیک در شورای نگهبان

تسنیم/ سخنگوی شورای نگهبان گفت: موضوع تعداد رأی‌دهندگان در هر یک ساعت برای برگزاری انتخابات الکترونیک در جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نجات‌الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اظهارات امروز رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان تهران که امکان برگزاری انتخابات الکترونیک در یک ساعت را برای 10 نفر اعلام کرده، گفت: این مشکلی است که باید در برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری انتخابات الکترونیک لحاظ شود، به طوری که نمی‌شود بدون لحاظ کردن آن تصمیم‌گیری کرد.

وی با بیان اینکه موضوع تعداد رأی‌دهندگان در هر یک ساعت برای برگزاری انتخابات الکترونیک در جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: اگر شرایطی برای برگزاری انتخابات الکترونیک طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی انجام شود، انتخابات به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است با شرایط موجود و محدود بودن رأی‌دهندگان در یک ساعت، برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک منتفی شود؟ اظهار داشت: ما نمی‌توانیم درباره آن اظهارنظر کنیم، بلکه تابع نظر مجری برگزاری انتخابات هستیم و آنها باید آمادگی‌شان برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک را داشته باشند.

ابراهیمیان در پایان خاطرنشان کرد: همکاران ما در وزارت کشور باید گزارش‌های خود را به شورای نگهبان درباره اینکه چه تعداد و با چه شرایطی و در چه حوزه‌هایی و اینکه در هر ساعت چند نفر می‌توانند رأی دهند و یا حتی فضای برگزاری انتخابات الکترونیک را به شورای نگهبان ارائه دهند و سپس ما در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
بررسی بودجه در شورای نگهبان