سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



کمک گرفتن از به برای رفع مشکلات معده


 qunice-thumb-420x240

 با کمک گرفتن از خاصیت های مفید میوه به می توانید از مشکلات معده خود خلاص شوید و  به افزایش اشتهای خود بپردازید همچنین می تواند درمانی مفید برای عارضه های رحمی نیز باشد

یک متخصص طب سنتی گفت: میوه “به” مقوی معده و رحم است و به علت تولید نفخ بهتر است مربای آن در صبحانه مصرف شود، همچنین سیب به افزایش اشتها، تقویت بافت معده (منع ریفلاکس) مقوی قلب (منع تپش قلب ) مقوی اعصاب (فالوده سیب همراه با عرق بادرنجبویه) مفید است.

لیلا شیربیگی درباره موادغذایی مفید برای بدن, اظهار داشت: هر کدام از میوه‌ها و سبزی‌ها در طب سنتی دارای خواص زیادی است و هر کدام مزاج خاصی دارد.

میوه “به” مقوی معده و رحم استبه گفته وی میوه “به” مقوی معده و رحم است به علت تولید نفخ بهتر است, مربای آن در صبحانه مصرف شود همچنین بهتر است “به” را به صورت تاس کباب “به”،خورش “به” آلو مصرف کرد.

سیب به افزایش اشتها ,تقویت بافت معده کمک می‌کند

این متخصص طب سنتی افزود: سیب به افزایش اشتها ،تقویت بافت معده(منع ریفلاکس) مقوی قلب(منع تپش قلب ) مقوی اعصاب(فالوده سیب و عرق بادرنجبویه) مفید است.

رب سیب از میوه سیب قوی‌تر استشیربیگی اضافه کرد: نحوه استفاده سیب بهتر است از مربا و رب سیب استفاده کرد البته رب سیب از میوه سیب قوی‌تر است. برای جلوگیری از نفخ سیب آن را با عسل یا دارچین مصرف شود و اگر این گونه سیب را مصرف کرد برای ریفلاکس مفید است.

برای تقویت اعصاب بهتر است فالوده سیب همراه با گلاب مصرف شودوی گفت: برای تقویت اعصاب بهتر است فالوده سیب مصرف شود. 2 ساعت قبل از 2 قاشق غذاخوری گلاب و کمی عسل همراه با دو عدد سیب رنده شده مصرف شود که به خواب خوب کمک می‌کند همچنین آب سیب مقوی عمومی بدن است.این متخصص طب سنتی بیان داشت: انار تقویت کبد, نیکویی رنگ رخسار, رفع خارش مفید است همچنین توت لینت دهنده شکم بوده و مولد خون صالح, مقوی جگر و طحال است.


ویدیو مرتبط :
گزیده | 13-کمک گرفتن از نماز برای رفع مشکلات | استاد پناهیان