سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هشدار محیط زیست آستارا به برداشت كنندگان غیرمجاز شن و ماسه از رودخانه ها


به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد رضا روشنی عصر یكشنبه در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همكاری اداره محیط زیست آستارا با پاسگاه مرزی خواجه كری واقع در نوار ساحلی این شهرستان گفت: هر گونه برداشت غیرمجاز از بستر رودخانه های شهرستان غیر قانونی است و با متخلفان در چارچوب موازین قانونی برخورد می شود.
وی با هشدار به متخلفین صید غیر مجاز و همچنین تخریب كنندگان بستر رودخانه ها اظهار داشت: در صورت مشاهده هرگونه از تخلفات مذكور ضمن جمع آوری و توقیف وسایل صید ، صاحبان آنها نیز دستگیر و با تشكیل پرونده تحویل مراجع قضایی خواهند شد.
وی افزود: شناسایی شكارچیان غیر مجاز و ضبط سلاح های شكاری این دسته از شكارچیان از جمله موارد مطرح شده در تفاهم نامه است.
وی در ادامه با اشاره به اینكه در بسیاری از مواقع شاهد ریخته شدن زباله به نوار ساحلی توسط افراد هستیم ، بیان كرد: در برخی از ایام به خصوص تعطیلات نوروز و تابستان نوار ساحلی آستارا به وسیله زباله های مسافران و شهروندان چهره نازیبایی به خود می گیرد كه در این راستا برنامه های فرهنگی متعددی توسط اداره محیط زیست در دستور كار قرار دارد.
روشنی ادامه داد: اداره محیط زیست با همكاری پاسگاه مرزی خواجه كری خودروهای حامل زباله و نخاله كه قصد تخلیه آن در ساحل را داشته باشند توقیف می كنند.
وی در ادامه شناسایی قاچاقچیان پرندگان زینتی و سایر گونه های حیوانی را از جمله بندهای این تفاهم نامه عنوان كرد و گفت: مبارزه با قاچاق پرنده و گونه های حمایت شده از جمله مواردی است كه به صورت جدی با عوامل آن برخورد می شود.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب مركز استان گیلان واقع شده و دارای 18 و نیم كیلومتر نوار ساحلی است.
7105/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برداشت غیر مجاز شن و ماسه در گنج افروز بابل