ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نجمه خدمتی فینالیست شد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از مسابقات جام جهانی تیراندازی در ریو برزیل، بانوان کشورمان به‌عنوان نخستین نمایندگان ایران در بخش تفنگ بادی به مصاف رقبای خود رفتند. در این بخش 75 تیرانداز از کشورهای مختلف جهان حضور داشتند.

در پایان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها نجمه خدمتی، الهه احمدی و مه‌لقا جام‌بزرگ به ترتیب 417.7، 415.5 و 410.7 امتیاز کسب کردند و در رده‌های هفتم، بیست‌وششم و پنجاه‌ودوم قرار گرفتند. با این نتایج نجمه خدمتی موفق شد به فینال این مسابقات صعود کند.

سه تیرانداز از چین، دو تیرانداز از آلمان و تیراندازان روسیه، مکزیک و ایران به فینال این بخش صعود کردند.

فردا و در سومین روز از مسابقات جام جهانی هانیه رستمیان و گلنوش سبقت‌الهی در تپانچه بادی 10 متر زنان برابر حریفان خود قرار خواهند گرفت.

تیراندازان کشورمان با کسب پنج سهمیه المپیک توسط الهه احمدی، نجمه خدمتی، مه‌لقا جام بزرگ، گلنوش سبقت الهی و پوریا نوروزیان در دو رشته تفنگ و تپانچه به مصاف حریفان خود می‌روند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با نجمه خدمتی