سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بارش باران در رامسر/ لزوم تردد با زنجیر چرخ در محورهای یخ‌زده اردبیل و چهارمحال و بختیاری/ انسداد 6 محور


سرهنگ محمدرضا زحمتکش جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، درمورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محور رامسر در استان مازندران بارش باران جریان دارد.

جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محور کوهرنگ- مسجد سلیمان، گردنه‌های چری و شاه‌منصوری در استان چهارمحال و بختیاری و همچنین محور اسالم – خلخال در استان اردبیل به دلیل کولاک شدید و یخبندان تردد وسایل نقلیه فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی به انسداد محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی پرداخت و گفت: محورهای بوکان- مهاباد و مهاباد- سردشت در استان آذربایجان غربی به دلیل بارش برف و کولاک مسدود است.

سرهنگ زحمتکش به آب گرفتگی در محورهای استان‌های کردستان و هرمزگان اشاره و خاطر نشان کرد: محور سروآباد- پاوه در استان کردستان و محور رودان – زیارتعلی در استان هرمزگان به دلیل آب گرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/RN6ZZN


ویدیو مرتبط :
آب گرفتگی خیابان به دنبال بارش باران در اردبیل