سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ماجرای کشیدن بخیه یک پسربچه در بیمارستان خمینی شهر


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اواسط آذرماه سال گذشته بود که کادر درمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر ، به دلیل عدم بضاعت مالی خانواده یک بیمار خردسال، بخیه چانه پسری چهار ساله را شکافتند و او را با چانه شکافته شده و خونین روانه خانه کردند که طی آن بلافاصله پزشک و پرستار متخلف به دادسرا احضار شدند.

به گزارش میزان، اواسط آذرماه سال گذشته بود که کادر درمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از توابع استان اصفهان، به دلیل عدم بضاعت مالی خانواده یک بیمار خردسال، بخیه چانه پسری چهار ساله را شکافتند و او را با چانه شکافته شده و خونین روانه خانه کردند.

پس از این حادثه رئیس کل دادگستری اصفهان از احضار پزشک و پرستار متخلف که به کشیدن بخیه یک پسر بچه اقدام کرده بودند به دادگستری اصفهان خبرداد.

«احمد خسروی وفا» در این رابطه به خبرگزاری میزان گفت: پزشک و پرستار متخلف به دادگستری احضار شده اند و موضوع در حال بررسی است.

دستگاه قضایی استان اصفهان با دقت و سرعت این پرونده را مورد رسیدگی قرار داد و در تاریخ 23 آذرماه کیفرخواست متهمان این پرونده صادر شد و رئیس دادگستری اصفهان در تشریح آن گفت: در جریان رسیدگی به این پرونده، سه نفر از متهمین شامل دکتر و پرستار مربوطه و همچنین سوپروایزر به اتهام عدم کمک به مصدوم به استناد بند 2 از ماده واحده قانون (خودداری از کمک به مصدومین) تفهیم اتهام شدند و آخرین دفاع از آن‌ها اخذ شده است.

وی افزود: کیفرخواست این پرونده صادر شده و پرونده به دادگاه جزایی خمینی شهر ارسال شده است.

رئیس کل دادگستری اصفهان یادآور شد: بر اساس قانون یک هفته زمان ابلاغ وقت دادگاه به متهمین است و بر این اساس زمان مورد نظر دادگاه رسیدگی به پرونده تشکیل می‌شود.

در نهایت 5 دی ماه حکم متهمان این پرونده صادر شد و در نهایت در 11 بهمن ماه خسروی وفا از ارجاع پرونده متهمان بیمارستان خمینی شهر به دادگاه تجدیدنظر خبرداد.


ویدیو مرتبط :
تعلیق پزشک و پرستار بیمارستان خمینی شهر