سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سعید جلیلی: کسانی که دستاوردهای حاصل از غیرت دینی یک ملت را تجربه کرده‌اند، توانایی ملت را در ساخت آبگوشت بزباش معرفی می‌کنند


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سعید جلیلی گفت: کسانی که دستاوردهای حاصل از غیرت دینی یک ملت را تجربه کرده‌اند، توانایی ملت را در ساخت آبگوشت بزباش معرفی می‌کنند.

به گزارش «انتخاب»، گزیده سخنان جلیلی در میبد در زیر می آید:

- غیرت دینی منبع اقتدار و تولید عزت و امنیت برای کشور است. با غیرت دینی خرمشهر آزاد شد ، علیرغم تحریم ها ماهواره به فضا پرتاب شد و پیشرفت های هسته ای حاصل شد.

- شهدای هسته ای نمونه های بارز غیرت دینی بودند.

- با غیرت دینی حماسه ی والفجرها خلق میشد، با غیرت دینی کربلای یک خلق میشد که دشمن نه تنها پیشنهاد کربلای دو و سه نمیداد بلکه نگران حماسه هایی چون کربلای پنج بود.

- امروز با غیرت دینی است که از حرم اهل بیت و حریم امنیت یک ملت با افتخار دفاع میشود.

- با غیرت دینی است که میتوان حماسه های دفاع مقدس را در سایه صحنه های اقتصادی و علمی و فناوری هم رقم زد.

- غیرت دینی همان تفکر بسیجی است که امام ما فرمود اگر فضای دلنشین تفکر بسیجی بر کشور حاکم شود چشم طمع جهانخواران از کشور قطع خواهد شد.

- جای تعجب است کسانی که دستاوردهای حاصل از غیرت دینی یک ملت را تجربه کرده اند آنگاه قدرت و توانایی های ملت ایران را در خلقت حماسه های بزرگ انکار میکنند و توانایی ملت را در ساخت آبگوشت بزباش معرفی میکنند!

- توانایی های حماسه بزرگ ملت را در دفاع مقدس و هماوردی های بزرگ منطقه  یا در علم و فناوری دیده اند اما صحبت از واردات مدیر  برای کشور میکنند.

- در برابر دشمن که از تفکر دینی و غیرت یک ملت میترسد، در برابر کسانی که به مفاهیمی چون دین و غیرت آلرژی و حساسیت دارند تاکید رییس جمهور محترم بر غیرت دینی جای خوشحالی دارد.

- فریاد کجاست غیرت دینی،  یعنی بدانیم کلید گمشده موفقیت یک ملت تکیه بر غیرت دینی است.


ویدیو مرتبط :
‫آبگوشت بزباش -- Abgoosht Boz Bash‬‎