سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



طنز: پاسخ روحانی به جانی دپ


طنز،طنز روزبا توجه به این که رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفته «عمده مفاسد در حیاط خلوت‌ها رخ می‌دهد» از دولت تقاضا داریم با صدور آیین نامه‌ای به مهندسان و پیمانکاران، ساخت حیاط خلوت در خانه‌ها را متوقف کند. تا کی باید شاهد فساد و تک‌خوری در این اماکن باشیم؟
(مرتضی سرشیری از کنار پنجره)

وزیر کشور به چه جراتی از آقای غلامعلی حداد عادل مستندات می‌خواهد؟ حرف آقای حداد خودش سند است.
(مستندساز سابقا طرفدار دولت)

آقا رفتن؟ مطمئنی؟ من بیام بیرون؟ به خدا پام رگ به رگ شده.
(یک عضو شورای شهر تبریز از زیر میز)

رفتار دوگانه در برخورد با منتشرکننده تصاویر مینو خالقی واقعا جای تاسف دارد. در حالی که خود این شخص (خالقی) با وجود تخلفات گسترده از جمله زن بودن، رای آوردن و اصرار بر ورود به مجلس با وجود حضور نمایندگان شایسته‌تر آزاد و رها برای خود در اجتماع تردد می‌کند، یک خبرنگار که هدفی جز خدمت به کشور از طریق اطلاع رسانی در مورد زندگی خصوصی زنان ندارد را بازداشت می‌کنند. دولت به اصطلاح تدبیر پاسخگو باشد.
(دلواپس منطقی)

منتشرکننده عکس مینو خالقی را آزاد کنید. ما همه منتشرکننده عکس مینو خالقی هستیم.
(دلواپس جوان از خبرگزاری)

بنده می‌خواستم اعلام کنم برد و باخت اهمیت ندارد و همین چیزها از فوتبال به یادگار می‌ماند.
(طرفدار تیم بازنده درحال کندن صندلی ورزشگاه به‌عنوان یادگاری)  

آقای جانی دپ گفته‌اند ترامپ آخرین رئیس جمهور آمریکا خواهد بود چون بعد از او کاری نمی‌شود کرد. می‌خواستم به ایشان بگم حالا اگه خداوند یاری کرد و بعد ترامپ یه رئیس جمهور دیگه اومد انصافا اذیتش نکنید، بذارین کارش رو بکنه. تشکر می‌کنم.
 (حسن از پاستور)

منبع :روزنامه قانون


ویدیو مرتبط :
جانی دپ