سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرقت از خانه راز عتیقه های قبل از میلاد را در پاکدشت برملا کرد


سرقت از خانه راز عتیقه های قبل از میلاد را در پاکدشت برملا کردمیزان/ فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: پنج قطعه اشیا عتیقه و تاریخی مربوط به هزاره دوم و سوم قبل از میلاد در پاکدشت کشف شد.

سرهنگ ناظری در این باره گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت به عنف منزل در شهرستان پاکدشت، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ما موران در تحقیقات پلیسی دریافتند که سارقان چند قطعه اشیاء قدیمی را به سرقت برده اند که در این خصوص با تشکیل تیم عملیاتی، سارقان شناسایی و دستگیر شدند.
این مقام انتظامی، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، پنج ظرف و یک خنجر قدیمی کشف شد.
وی ادامه داد: سارقان در بازجویی های فنی به جرم خود اعتراف کردند و ظروف برای تعیین قدمت به میراث فرهنگی استان تهران منتقل شد.
سرهنگ ناظری تصریح کرد: بر اساس اعلام سازمان میراث فرهنگی، اشیاء کشف شده مربوط به هزاره دوم و سوم قبل از میلاد و دارای ارزش و قدمت تاریخی و فرهنگی است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
راز برملا شده