سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعلام جنگ واتس‌اپ به تلگرام


با توجه به اطلاعات منتشر شده، شرکت «واتس‌اپ» (WhatsApp) هرگونه لینک که حاوی عبارت «Telegtam.me» باشد را مسدود کرده و کاربران نمی‌توانند لینک‌های برنامه‌ی تلگرام را در برنامه‌ی واتس‌اپ ارسال کنند.

دیجی کالا/ با توجه به اطلاعات منتشر شده، شرکت «واتس‌اپ» (WhatsApp) هرگونه لینک که حاوی عبارت «Telegtam.me» باشد را مسدود کرده و کاربران نمی‌توانند لینک‌های برنامه‌ی تلگرام را در برنامه‌ی واتس‌اپ ارسال کنند.

برنامه‌‌ی واتس‌اپ امکان ارسال لینک‌های تلگرام را مسدود کرد.
از روز گذشته بسیاری از کاربرانی که با برنامه‌‌های تلگرام و واتس‌اپ کار می‌کردند، متوجه شدند که دیگر نمی‌توانند لینک‌هایی که به‌برنامه‌‌ی تلگرام مربوط می‌شوند را در برنامه‌‌ی پیام‌رسان واتس‌اپ ارسال کنند.
کاربران با ارسال لینک‌های تلگرام در برنامه‌ی واتس‌اپ مشاهده می‌کنند که لینک ارسال شده به حالت متن در می‌آید و کاربران نمی‌توانند با لمس آن‌ها به صفحه‌ی مورد نظر در برنامه‌ی پیام‌رسان تلگرام بروند. همچنین کاربران نمی‌توانند متن‌هایی که لینک‌های تلگرام در آن‌ها وجود دارند را کپی و برای افراد دیگر ارسال کنند.

شرکت تلگرام گفته که از به وجود آمدن این مشکل باخبر است و احتمال داده که شرکت واتس‌اپ با عرضه‌ی بروزرسان جدید امکان دسترسی کاربران به تلگرام را مسدود کرده باشد. البته بروزرسان عرضه شده برای واتس‌اپ ورژن این برنامه‌ی پیام‌رسان را ارتقا نداده و کاربران همچنان با نسخه‌ی 2.12.367 کار می‌کنند.
همچنین مشخص شده که این بروزرسان به شکل کلی در اختیار کاربران قرار نگرفته و فعلا در مرحله‌ی آزمایش قرار دارد.
شرکت فیسبوک که در حال حاضر مالک واتس‌اپ به شمار می‌رود هم در گذشته امکان مسدود کردن لینک‌ها را در سایت خودش قرار داده بود. در سال 2010 امکان ارسال لینک‌های سایت Pirate Bay مسدود شد که این اقدام اعتراض کاربران را به همراه داشت.
باید ببینیم در آینده رقابت تلگرام و واتس‌اپ به کجا می‌رسد. برنامه‌ی تلگرام روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شود و واتس‌اپ هم دوست ندارد کاربران خودش را از دست بدهد. البته به نظر می‌رسد که شرکت تلگرام نگران این اقدام واتس‌اپ نیست و گفته که انتظار چنین اتفاقی را داشته است.
دو شرکت واتس‌اپ و فیسبوک هنوز درباره‌ی این اقدام صحبت نکرده‌اند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مدل درآمدی وایبر، تلگرام و واتس اپ