فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حوادث/ بازداشت يک زن جيب بُر ديگر در تهران


افکار خبر/ «فاطمه ۲۴ ساله» که آخرين بار ۲۵ بهمن ۹۳ از زندان آزاد شده و پس از آزادي مجدداً به سرقت و جيب‌بري در خطوط مترو و BRT پرداخته بود توسط يکي از مسافران اتوبوس BRT خيابان انقلاب اسلامي در حين سرقت به دام افتاد.

زن ۲۴ ساله، جيب‌بر سابقه‌دار مترو

در ساعت ۱۴ مورخه ۴ آبان ۹۴ از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ يک فقره دستگيري سارق در اتوبوس خطوط BRT در خيابان انقلاب اسلامي به کلانتري ۱۴۸ اعلام شد.

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع جيب بري و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسراي ناحيه ۶ تهران، پرونده جهت رسيدگي در اختيار پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

خانم جواني که با متهم درگير و مانع از فرار وي شده بود، در شکايت خود عنوان کرد: در حالي متوجه متهم شدم که دست وي در داخل کيف دستي‌ام قرار داشت؛ با متهم درگير شدم و در حالي که قصد داشت تا پس از رسيدن اتوبوس به ايستگاه از محل متواري شود با کمک ساير مسافران و هوشياري راننده اتوبوس در خصوص باز نکردن در اتوبوس مانع از فرار وي شديم.

متهم که در زمان دستگيري خود را به نام فاطمه محمدي معرفي کرده بود، پس از انتقال به پايگاه سوم پليس آگاهي به عنوان يکي از مجرمان سابقه دار بنام فاطمه. س (۲۵ ساله ) مورد شناسايي قرار گرفت.

بررسي سوابق متهم نشان داد که وي آخرين بار در مورخه ۲۵ بهمن ۹۳ از زندان آزاد شده و بنا بر اعترافاتش سرقت هاي خود را بلافاصله پس از آزادي مجددا از سر گرفته است.

سرهنگ کارآگاه صفـدر جانپرور، رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام خبر دستگيري اين سارق حرفه اي در زمينه جيب بري گفت: همزمان با دستگيري اين متهم، آمار شکايت سرقت هاي جيب بري از بانوان بويژه در اتوبوس هاي خطوط BRT ، به ميزان قابل ملاحظه اي کاهش داشته است.

سرهنگ جانپرور در ادامه بيان داشت : بدون شک عدم قرار گرفتن تمامي اموال در داخل يک کيف يا جيب لباس ها مانع از سرقت احتمالي تمامي اموال توسط سارق يا سارقين به ويژه به شيوه جيب بري خواهد شد.

رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با توجه به سوابق متعدد متهم در انجام سرقت به شيوه جيب بري شناسايي تعدادي از مالباختگاني که همگي به شيوه جيب بري مورد سرقت قرار گرفتند، اعتراف صريح متهم به دهها فقره جيب بري در خطوط اتوبوس BRT و مترو و به جهت شناسايي ساير شکات و مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصاوير متهم از سوي مقام قضايي صادر شده است.

لذا از کليه شکات و مالباختگاني که موفق به شناسايي تصاوير متهم شدند درخواست مي شود تا جهت پيگيري شکايات خود به نشاني پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان سهروردي شمالي – خيابان خرمشهر – ميدان نيلوفر مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
سکانس بازداشت متهم زن (2)