سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیکر شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در خمینی شهر تشییع شد


به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در لشگر8 نجف اشرف در مراسم تشییع پیکر این شهید اظهار کرد: کلیه کسانی که در سوریه در حال دفاع و مبارزه هستند و امروز شاهد شهادت تعدادی از آنها هستیم، همگی داوطلبانه و بدون هیچ اجباری عازم سوریه شده اند.
حجت الاسلام محمدعلی طالب پور با بیان اینکه با شروع انقلاب هر سال توطئه دشمنان علیه نظام افزایش یافته است، گفت: دشمن برای تغییر اذهان مردم ما هم اینک دست به دامن جنگ نرم شده است.
وی با بیان اینکه انقلاب ایران باعث رشد اسلامگرایی علیه استکبار جهانی شد، گفت: استکبار با همه توان تلاش کرد تا جلوی رشد انقلاب و نظام ما را بگیرد .
نماینده ولی فقیه در لشگر 8 نجف اشرف با بیان اینکه آخرین حربه دشمن ایجاد اختلاف و تفرقه در داخل است،گفت:برجسته کردن اختلاف بین مذاهب و اقوام مختلف اسلامی از جمله بین شیعه و سنی از اهداف استکبار برای ایجاد بحران در جوامع اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه نمایش دادن چهره وارونه و مخدوش همراه با ترس از اسلام حربه جدید استکبار برای جلوگیری از افزایش اسلامگرایی در جهان است، گفت: بوجود آوردن گروه های تکفیری داعش، القاعده و طالبان همه در راستای این هدف است.
طالب پور گفت: امروز تمام رسانه های دنیا در اختیار تفکر اسکتباری است تا حرکت های خشن و ضد بشری گروه داعش را در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر دنیا منتشر کنند.
وی گفت: امروز یک قیچی با دو لب تیز، دین اسلام محمدی را هدف قرار داده و هر تیغه این قیچی در اختیار یک گروه است.
وی تصریح کرد: افراطی گری اهل سنت در قالب داعش، النصره و طالبان و زیر نظر وهابیت یک لبه این قیچی و لب دیگر آن افراطی گری در مذهب شیعه است.
وی بیان داشت: بعضی از گروه های تندروی شیعه وقتی داعش در سوریه بوجود آمد، اعلام کردند ما با داعش کار نداریم و در قبال آن سکوت کردند و هیچ عکس العملی علیه داعش و افراطی گری اهل سنت از خود نشان ندادند.
ت/6027/7145 /1596

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر شهید محمد تقی باقری مدافع حرم حضرت زینب(س)