سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ترک ياهو براي ادامه تحصيل!


يک نوجوان که دو سال قبل اپليکيشني با نام SUMMLY را به مبلغ ۳۰ ميليون دلار به ياهو فروخته بود حالا اين شرکت را ترک مي‌کند. NICK D’ALOISIO در سال ۲۰۱۳ و زماني که ۱۸ سال سن داشت اين اپليکيشن را توسعه داد و آن را به ياهو فروخت اما حالا براي ادامه تحصيل در رشته علوم کامپيوتر و فلسفه در دانشگاه آکسفورد اين شرکت را ترک کرده است.

دنياي اقتصاد/يک نوجوان که دو سال قبل اپليکيشني با نام SUMMLY را به مبلغ ۳۰ ميليون دلار به ياهو فروخته بود حالا اين شرکت را ترک مي‌کند. NICK D’ALOISIO در سال ۲۰۱۳ و زماني که ۱۸ سال سن داشت اين اپليکيشن را توسعه داد و آن را به ياهو فروخت اما حالا براي ادامه تحصيل در رشته علوم کامپيوتر و فلسفه در دانشگاه آکسفورد اين شرکت را ترک کرده است.

آقاي NICK D’ALOISIO گفته است که مي‌خواهد شرکت خود را راه اندازي کند. او اين هفته در يک پست در توييتر نوشت که با جک ما بنيانگذار علي‌بابا ديدار کرده اما عکسي که با اين توييت منتشر کرد نشان مي‌دهد در حال صحبت با ديويد کامرون نخست وزير انگليس است. همچنين پروفايل لينکدين او نشان مي‌دهد که تابستان امسال زماني را در شرکت AIRBNB کار کرده است.

او در شرکت ياهو به‌عنوان مدير محصول به مريسا ماير براي راه‌اندازي اپليکيشن NEWS DIGEST همکاري مي‌کرد و در واقع از الگوريتم‌هاي اپليکيشن SUMMLY اين فرد بهره مي‌گرفت. اين اپليکيشن در ماه ژوئن سال گذشته جايزه بهترين ديزاين را از اپل دريافت کرد. با وجود اينکه D’ALOISIO گفته ياهو راترک کرده اما يک سخنگوي ياهو گفته او براي تمرکز بيشتر بر درس‌هايش فعلا همکاري‌اش را با اين شرکت محدود کرده اما همچنان با اين شرکت همکاري دارد.

يک سال قبل او در TECHWORLD گفته بود که نمي‌دانم پنج سال ديگر کجا خواهم بود، در ياهو در دانشگاه يا در شرکت‌هاي ديگر اما هر جا باشم مي‌خواهم چيزي خلق کنم که نسبت به آن علاقه دارم.


ویدیو مرتبط :
ادامه ترک اول اجرای دوم اسفند 1393 ارکستر پردیس