پاس قوامین به صدر جدول لیگ برتر تکواندو رسید


هفته سوم و چهارم لیگ برتر تکواندوی مردان، با پنج مبارزه در خانه تکواندو برگزار شد و تیم‌های پاس قوامین، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم و شهرداری ورامین در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، هفته سوم و چهارم از دور رفت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندو بزرگسالان (جام خلیج فارس)، یادوراه 500 شهید تکواندو کشور، امروز (پنجشنبه) با برگزاری پنج مبارزه در خانه تکواندو پیگیری شد و در پایان، تیم پاس قوامین با سه مبارزه و کسب 7 امتیاز، یک پله صعود کرد و به صدر جدول رده‌بندی رسید.

باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم با سه بازی و کسب 6 امتیاز و تفاضل 10 از رده هفتم به رده دوم نقل مکان کرد و شهرداری ورامین که در این دو هفته مبارزاتش معوقه شد، با 6 امتیاز و تفاضل کمتر در رده سوم جای گرفت.

تیم‌های شهدای ساری، لوازم خانگی کن، گیتی‌پسند اصفهان، دانشگاه آزاد، سونیا و هیأت تکواندو استان قزوین به ترتیب در جایگاه چهارم تا نهم هستند.

دیدارهای هفته سوم

سونیا 6 - هیأت تکواندو استان قزوین 2

لوازم خانگی کن یک - یاسین پیشرو قم 7

پاس قوامین (استراحت)

دیدارهای هفته چهارم

گیتی‌پسند اصفهان 6 - سونیا 2

هیأت تکواندو استان قزوین یک - یاسین پیشرو قم 7

لوازم خانگی کن 4 - پاس قوامین 4

شهدای ساری (استراحت)

با توجه به اینکه ملی‌پوشان اجازه مبارزه در هفته سوم و چهارم را نداشتند، مبارزه تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و شهرداری ورامین و دو تیم شهدای ساری و دانشگاه آزاد از هفته سوم و مبارزه دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین از هفته چهارم به هفته‌های آینده موکول شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
لیگ برتر تکواندو