ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



باشگاه استقلال اهواز به تغییر برنامه دیدار با نفت اعتراض کرد


باشگاه استقلال اهواز به تغییر برنامه دیدار با نفت اعتراض کرد

کاپ/ پیرو تعویق 24 ساعته بازی تیم های نفت تهران و استقلال اهواز، باشگاه خوزستانی به سازمان لیگ نامه گلایه آمیز ارسال کرد.
در حالی که قرار بود دیدار تیم های نفت تهران و استقلال اهواز فردا در ورزشگاه تختی پایتخت برگزار شود این دیدار به دلیل آلودگی هوا از سوی سازمان لیگ با تعویق 24 ساعته مواجه شد. پیرو انتشار این خبر کاروان تیم استقلال اهواز که آماده سفر به تهران شده بودند با کنسل کردن بلیت های پرواز به منازل خود بازگشتند.
براساس این گزارش مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با ارسال نامه ای به سازمان لیگ از غلامرضا بهروان مسوول کمیته مسابقات این سازمان سوال کرده که چرا پیش از لغو 24 ساعته بازی هیچ هماهنگی با باشگاه استقلال اهواز صورت نگرفته است.
در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است که در صورت ادامه دار شدن آلودگی هوا در تهران ممکن است بازی عقب افتاده هفته ششم لیگ برتر باز هم به تعویق بیفتد.
اعضای کادر فنی استقلال اهواز هم در جلسه ای فوق العاده ای که با مسوولان باشگاه برگزار کرده اند نسبت به شرایط فنی و جسمی بازیکنان پیش از رویارویی با نفت تهران ابراز نگرانی کرده و شرایط فعلی را به ضرر تیم شان تلقی کردند.
کارون یعقوبی مدیرعامل استقلال اهواز در گفت وگویی کوتاه با کاپ، ضمن تایید این اخبار گفت: ما در ماه های گذشته شرایط سختی را تجربه کرده ایم و انتظار نداشتیم که در چنین شرایطی باز هم برای مان مشکلی پیش بینی نشده رقم بخورد. فعلا بیشتر از این نمی توانم در این باره صحبت کنم و باید ببینیم که با مشکل جدیدمان چه خواهیم کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
برنامه نود، داوری دیدار پرسپولیس -استقلال اهواز