سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چه ماسکی دوست داری؟


کودک و بازی/ چن روز پیش ماسک خرگوشی دخترکم شکست و او از من خواست تا برایش تعمیرش کنم. تصمیم گرفتیم خودمان یک ماسک بسازیم. چند تصویر به دخترکم نشان دادم و او صورتکها را پسندید.

لوازم مورد نیاز:
۱) یک تکه کارتن
۲) چوب بستنی
۳) چسب چوب
۴) مداد شمعی
۵) کاتر برای برش

روش کار:
ابتدا طرح صورتک را کشیده و ببرید. سپس از کودک خود بخاهید چشمها و دهان آن را بکشد و برش دهید. ادامه کار را به خود او بسپارید. به هر صورتی که دوست دارد، رنگ‌آمیزی کند و در پایان چوب بستنی را بچسبانید. حالا نمایش شروع می شود….
فعالیت دیگری که میتوانید انجام دهید این است که نقاشی شخصیت های داستان های مورد علاقه کودکتان را از روی کتاب داستانش بکشید و پس از رنگ آمیزی، بالای یک چوب بستنی بچسبانید و هنگام قصه گفتن، یک نمایش هم خواهید داشت و فضای داستان نه تنها برای کودک دلبندتان، بلکه برای شما نیز جذاب خواهد شد. راه خلاقانه تری هم وجود دارد. اگر سن کودک سه سال به بالا است؛ می توانید از خود او بخاهید تا نقاشی شخصیت محبوب خود را بکشد و عروسک نمایش را بسازید.


ویدیو مرتبط :
‫وقتی دوست دخترت ازت میپرسه کیو بیشتر از همه دوست داری‬‎