سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



پرداخت 8 میلیارد وام به بیماران کلیوی


سلامت نیوز:مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور از مساعدت و همکاری صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در زمینه ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران دیالیزی و پیوندی تحت پوشش این انجمن قدردانی کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، قاسمی با اهدای لوح‌ از تعامل و همکاری سازنده و موثر بانک و صندوق قرض‌الحسنه پارسیان با این انجمن در طول سال گذشته و جاری تقدیر کرد.

سلطان‌محمدی، مدیر مشارکت‌های مردمی انجمن حمایت از بیمارن کلیوی در این خصوص گفت: صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان نخستین بنگاه خصوصی پولی است که در این عرصه ورود کرده و امیدواریم که این اقدام خیر و خداپسندانه الگو و سرمشق دیگر بانک‌ها و بنگاه‌های پولی باشد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 80 هزار بیمار کلیوی در ایران وجود دارد که نمی‌توانند از عهده هزینه درمان خود برآیند تصریح‌کرد: بانک پارسیان با اجرای این طرح، منابع قرض‌الحسنه را به دست نیازمندان واقعی می‌رساند و این امر موجب شده که تعداد قابل توجهی از بیماران با کمک این تسهیلات بتوانند عمل پیوند کلیه انجام دهند.

سلطان‌محمدی ضمن اشاره به ساز‌وکار صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان گفت: صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در حد بضاعت و امکانات در اختیار، شیوه مطلوبی از مساعدت و همکاری را با این انجمن سامان داد و این وام‌ها توانست تنگناها و مشکلات بخشی از افراد تحت پوشش این انجمن را در زمینه درمان مرتفع کند.

بانک پارسیان اعلام کرد: صندوق قرض‌الحسنه این بانک در طول سال‌گذشته و سال جاری 400 فقره وام قرض‌الحسنه با مجموع مبلغ هشت میلیارد ریال به افراد تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران کلیوی در سراسر کشور پرداخت کرده است.


ویدیو مرتبط :
تقدیم به بیماران کلیوی