ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تصمیمات هیات مدیره باشگاه پرسپولیس


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 18:04

تصمیمات هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

ورزش سه/ هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در ساختمان این باشگاه جلسه ای برگزار کردند و درباره آخرین وضعیت به بحث پرداختند.
در حالی که هفته گذشته جلسه هیات مدیره این باشگاه انجام نشد، بعد از ظهر امروز اعضای هیات مدیره پرسپولیس دور هم جمع شدند و درباره مسائل اخیر این باشگاه به بحث و گفتگو پرداختند.
حسین عبدی درباره موضوع مورد بحث در جلسه امروز هیات مدیره این باشگاه اعلام کرد: جلسه هیأت مدیره با حضور تمامی افراد برگزار شد. در مورد مسائلی که هفته پیش صحبت نکرده بودیم صحبت کردیم. باشگاه پرسپولیس زیر نظر دولت است به همین دلیل وحدت رویه‌ای گرفتیم که همه مسائل از کانال‌های قانونی صورت بگیرد. یکی از مسائل متعلقات به باشگاه پرسپولیس از جمله استخر و ... بود که از طریق مزایده و موارد دیگر برگزار خواهیم کرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
با حال ترین جلسه هیات مدیره