سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصویر برداری اسلوموشن سری لومیا


روز گذشته سیستمی طراحی شده که دوربین ها را مجهز به قابلیت اسلوموشن برای تصویر برداری کرده است.

باشگاه خبرنگاران/ روز گذشته سیستمی طراحی شده که دوربین ها را مجهز به قابلیت اسلوموشن برای تصویر برداری کرده است.
به گفته پشتیبانی رسمی سری لومیا، نسخه RTM ویندوز 10 موبایل نهایتا تا آذر ماه از راه خواهد رسید، این در حالی است که مایکروسافت کماکان وعده افزایش امکانات موجود را با انتشار بسته های به روز رسانی داده است. در همین رابطه روز گذشته برنامه سیستمی دوربین این پلتفرم با قابلیت تصویر برداری به صورت اسلوموشن برای استفاده کنندگان از بیلد 1058 به بعد منتشر شد.

هرچند هنوز در هیچ بازاری به صورت رسمی عرضه لومیا 950 و 950 XL آغاز نشده، با این حال رو گذشته ردموندی ها نسخه جدید برنامه دوربین سیستمی ویندوز 10 موبایل را بر روی استور قرار دادند که امکان تصویربرداری به صورت اسلوموشن را برای گوشی‌های لومیا 1520، 930 و لومیا icon رو به همراه دارد.

دارندگان گوشی‌های لومیا که از پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل استفاده می‌کنند می‌توانند پس از دریافت آپدیت جدید با انتخاب آیکون لاک‌پشت در قسمت تصویربرداری، ویدیوهایی با وضوح 120 فریم در ثانیه و با رزولوشن 720 پیکسل به صورت اسلوموشن را ثبت کنند.

البته امکان ویرایش این گونه ویدئوها پس از اتمام کار با انتخاب گزینه "Edit slow motion” نیز امکان‌پذیر است به طوری که قادر خواهید بود قسمت‌هایی از فیلم را کمی آهسته‌ و یا سریع‌تر برای نمایش تنظیم کنید.


ویدیو مرتبط :
تماشا کنید: مقایسه کیفیت تصویر دو گوشی لومیا 925 و لومیا 928