نکاتی درباره پوشیدن پیراهن و شلوار مردانه


والا مد/ شلوار پارچه‌ای یا جین و صدها دوراهی دیگر، که همیشه دنیای مد، درگیر آن بوده است. یکی دیگر از این دوراهی‌ها، موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت: پیراهن باید بر روی شلوار قرار گیرد یا در داخل آن؟ اینکه کدام یک از او دو حالت باید مورد توجه قرار گیرد، بارها از سوی مردم و حتی طراحان و صاحب‌نظران دنیای مد مودر توجه قرار گرفته است.

پیراهن مردانه
پیراهن؛ یکی ازلباس‌های ضروری و اجتناب‌ناپذیر کمد مردانه است، خواه آن را در داخل شلوار یا بر روی آن قرار دهیم. اگر پیراهن بر روی شلوار باشد خیلی راحت و غیر رسمی و اگر در داخل شلوار قرار گیرد، خیلی رسمی و شیک خواهید بود!

چطور پیراهنم را بپوشم؟
وقتش رسیده است که چیزهای قدیمی و کلیشه‌ای را کنار بگذاریم. همان‌طور که می‌دانید ما همیشه، عاشق ترکیب استایل‌های متفاوت هستیم. یک بار دیگر بیایید در برابر پیش داوری‌ها و کلیشه‌ها بایستیم!

پوشیدن پیراهن بر روی شلوار
از پیراهن‌های جین شروع می‌کنیم که سه سالی می‌شود بسیار پرطرفدار شده‌اند. قرار دادن این لباس بر روی شلوار عالی خواهد شد. این پیراهن‌های جین، با یا بدون پوشیدن تیشرت در زیر آن، ظاهری شیک و در عین حال بی‌دغدغه و راحت به شما خواهد داد. نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که یک پیراهن جین را با یک شلوار جین نپوشید، چون نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت. آن را می‌توانید با یک شلوار پارچه‎ای به تن کنید.
در رابطه با رنگ نیز سرمه‌ای برای پیراهن، سفید برای تیشرت و شلواری بلوطی یا شتری عالی خواهد بود. کفش‌های قهوه‌ای بلوطی انتخاب کنید و آنها را با کمربندتان، ست کنید.
اگر پیراهن جین به شما نمی‌آید، می‌توانید پیراهنی چهارخانه یا راه راه انتخاب کنید. اما همیشه در زیر آن، تیشرت سفیدتان را به تن کنید.
بله! همان‌طور که متوجه شدید، برای آن که پیراهن تان را بر روی شلوار قرار دهید، در زیر آن باید یک تیشرت یا پلیور بی‌آستین، به تن کنید. به این دلیل که پوشیدن پیراهنی باز، ظاهر شما را از جدیت و خشکی ای که با پوشیدن پیراهن بسته دچار آن می شوید، خارج می سازد و استایل خوبی را به شما می‌بخشد.
ظاهر دیگری را که به شما پیشنهاد می‌کنیم، یک شلوار جین به همراه یک پلیور یا تیشرت بی‌آستین به همراه یک جفت کالج مشکی است.
این دو ظاهر با وجود تمام تفاوت‌هایی که با یکدیگر دارند در یک نکته مشترک هستند. و آن این که، در هر دو آستین‌های پیراهن‌تان، را باید تا روی آرنج تا بزنیم.

قرار دادن پیراهن در داخل شلوار
این سبک، در بین افراد شناخته‌تر و معمول‌تر است. اما می‌دانید چرا؟ جواب این پرسش این است که مردان به این گرایش دارند که لباس‌هایی را انتخاب کنند که در آن، احساس آسودگی و راحتی داشته باشند. آقایان در انتخاب لباس، نسبت به خانم‌ها، کمتر ریسک پذیر هستند.
در این جا دوباره به لباسی می رسیم که به عنوان جاسوس دوجانبه، در هر دو گروه جای دارد. بله! پیراهن جین! اما مانند تمامی پیراهن‌هایی که در این دسته قرار دارند، در زیر آن نباید تیشرت بپوشیم.
نکته مثبتی که در داخل کردن پیراهن در شلوار وجود دارد این است که لباس بالاتنه و پایین تنه را به خوبی از یکدیگر، جدا می‌سازد و سبب می شود ظاهری خوش استایل و شیک داشته باشید.

انتخاب پیراهن‌های ساده و تک رنگ
با اطمینان، بی دردسر و راحت خواهد بود، اما بهتر است کمی قدرت ریسک خود را بالا ببرید! قصد ما بر این است تا کمی خلاقیت و فانتزی را به سبک لباس پوشیدن شما اضافه کنیم! آمیزه‌ای از یک ظاهر آراسته و راحت و هم چنین مدرن: پیراهنی سفید و طرح دار با نقطه های کوچک سیاه ( بله، نقطه نه خال ) که با یک شلوار مشکی و اسنیکرهای سفید یا خاکستری پوشیده شود. می‌توانید به چنین ظاهری، یک ژیله کت شلوار، به رنگ خاکستری یا سرمه‌ای اضافه کنید.
اگر به دنبال سبک دیگری از پوشش هستید، می‌توانید یک پیراهن با جنس ترکیبی جین و کتان به تن کنید و آن را با شلواری پارچه‌ای و کفش‌های چرم و کلاسیک به تن کنید. اضافه کردن یک کت چرم به این مجموعه، به شما ظاهری شیک و در عین حال بی‌دغدغه خواهد داد. می توانید رنگ شلوارتان را با پیراهنی که انتخاب می کنید، هماهنگ سازید.


ویدیو مرتبط :
پوشیدن شلوار