علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سوالات آزمون ارشد یکشنبه منتشر می‌شود


سوالات آزمون ارشد یکشنبه منتشر می‌شودباشگاه خبرنگاران/ مشاور عالی سازمان سنجش از انتشار سوالات آزمون کار‌شناسی از روز یکشنبه و توزیع کلید سوالات در روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت خبر داد.
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: سوالات هر یک از کدرشته‌های امتحانی آزمون کار‌شناسی ارشد ۹۵ از روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه بر روی پایگاه سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www. sanjesh. org قرار می‌گیرد.

وی افزود: کلید اولیه سوالات آزمون نیز از روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت از طریق سامانه مذکور قابل مشاهده است.

توکلی اظهار داشت: در صورتی که داوطلبان درباره سوالات و یا کلید سوالات آزمون ارشد نظراتی را داشته باشند، می‌توانند آن را از روز چهارشنبه ۲۲ تا دوشنبه ۲۷ اردیبهشت از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش و آموزش کشور ارسال کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: انتشار هرگونه آگهی مبنی بر تحلیل سوالات یا کلید آزمون کار‌شناسی ارشد ۹۵ مورد تایید این سازمان نیست و به داوطلبان توصیه می‌شود برای دریافت هرگونه اطلاعات لازم به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه کنند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
پاسخ تشریحی سوالات آزمون ارشد ژنتیک پزشکی 94