حضور متفاوت «شهاب حسینی» در فیلم «چهارشنبه»


  X  

حضور متفاوت «شهاب حسینی» در فیلم «چهارشنبه»

مهر/ نخستین اکران خصوصی فیلم «چهارشنبه» به کارگردانی سروش محمدزاده شامگاه جمعه ۲۲ آبان به همراه جلسه نقد و بررسی این فیلم در شهرفرش برگزار شد.
در این مراسم که با حضور بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون از جمله شهاب حسینی، بیتا فرهی، هنگامه قاضیانی و همچنین اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ همراه بود، ابتدا فیلم «چهارشنبه» اکران و پس از آن جلسه نقد و بررسی با حضور علی علایی منتقد سینما و مصطفی مهرآیین جامعه شناس برگزار شد.
مهر آیین درباره این فیلم که ماجرای یک تراژدی اجتماعی را روایت می کند گفت: جامعه امروز در خصوص مسائل فرهنگی نیازمند ارائه محصولات فرهنگی است تا بتواند به عمیقا این مسائل را تبیین کند.
علی علایی، منتقد سینما نیز «چهارشنبه» را فیلمی اجتماعی دانست و گفت: قصه روایتی روان دارد که روش مواجهه بازیگران با این رخدادها جذابیت این داستان را بیشتر کرده است.
سروش محمدزاده درباره داستان اولین فیلم بلندش گفت: نگارش «چهارشنبه» از اواخر بهار تا تابستان‌٩٣ به‌طول انجامید و آذرماه امسال تولید آن در تهران آغاز شد شاید هیچ‌کدام از عوامل نمی‌دانستند در این اثر اتفاقی می‌افتد که بعد از این چهارشنبه برایشان روزی متفاوت می شود.
این کارگردان اظهار کرد: در «چهارشنبه»، شهاب حسینی حضوری متفاوت دارد و نسیم ادبی، بازیگر تئاتر‌ هم به‌همراه هستی مهدوی‌فر از دیگر بازیگران فیلم هستند و آرمان درویش، چهره جدیدی است که با این فیلم به عرصه تصویر معرفی می‌شود.
وی ادامه داد: این فیلم به‌دلیل اینکه به‌صورت مستقل تولید شود و در مناسبت‌های سینمایی قرار نگیرد، به‌شکل ویدیویی ساخته شد ولی با توجه به ظرفیت‌های کار درخواستمان را برای تبدیل آن به نسخه سینمایی، به سازمان سینمایی کشور ارائه کرده‌ایم.


ویدیو مرتبط :
شهاب حسینی در نقشی متفاوت