بازدید امیر برخور از روند ساخت بازی رایانه‌ای 2 بعدی شکارچی


جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش از مراحل ساخت بازی رایانه ای 2 بعدی "شکارچی" که در مرکز بازی‌های رایانه اداره عقیدتی سیاسی در حال ساخت است بازدید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از این مرکز که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدیان انجام شد، با بیان اینکه هدف از ساخت این بازی ها اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت در بین نسل جدید است؛ گفت: خوشحالیم که با استفاده از تخصص سربازان وظیفه بتوانیم از این طریق به اشاعه فرهنگ اسلامی کمک کنیم و در این مسیر قدم برداریم.

وی گفت: همانطور که دشمنان در آن سوی مرزها از طریق فضای مجازی جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده اند ، ما نیز باید بتوانیم با برنامه ریزی صحیح و اقدام به موقع پاسخ آنها را بدهیم.

مرکز ساخت بازی های رایانه ای نیروی هوایی از اوایل سال 94 با بهره گیری از تخصص کارکنان وظیفه و مدیریت و نظارت معاونت تبلیغات و روابط عمومی نهاجا راه اندازی شد. این مرکز نسبت به ساخت بازی های رایانه ای اقدام کرده که اولین محصول آن تحت عنوان "حمله به اچ 3 " آماده بهره برداری و رونمایی است.

این مرکز اخیرا در جدیدترین محصول خود به منظور ترویج فرهنگ مبارزه با تروریسم در بین کودکان و نوجوانان اقدام به ساخت بازی 2 بعدی "شکارچی" به سبک پازل و در بیش از 60 مرحله ویژه پلتفرم های PC و اندروید کرده است که این محصول به زودی از طریق شبکه بازار ارائه خواهد شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
شبیه سازی 4 بعدی روند ساخت و ساز