هماهنگی شلوار جین و کفش -آکا


1394/11/30

سایت خانواده ،مشاور خانوادهمدل لباس ،مدل لباس زنانه ،مدل کیف ،مدل کفش

آکاایران: فرقی نمی کند بلند قد یا کوتاه قد، فرقی نمی کند چه سایزی هستید حتماً طرفدار نوعی از شلوار جین هستید. شلوارهای جین انواع بسیاری دارند و حتماً شما به یک یا دو نوع از آنها علاقمندید. کفش ها هم همینطور هستند و اگر بدانید با چه نوع شلواری چه نوع کفشی بهتر است به بهتر شدن استایل شما کمک بسیاری خواهد کرد.

,[categoriy]

به گزارش آکاایران: تفاوتی نمی کند که بوت به پا دارید یا کفش معمولی، اگر پایین شلوار شما با پایین پاشنه مماس باشد بهتر دیده خواهد شد. بعضی خانم ها شلوارهایی می پوشند که تا نیمه پاشنه کفش آنها می رسد، این کار اشتباه نیست اما اگر تا پایین پاشنه باشد بسیار زیباتر دیده می شود. امسال کفش های تخت یا بالرینی مد شده و چندتن از مدل های مشهور از این کفش ها به همراه شلوارهای کاملاً جذب و کمی کوتاه استفاده می کنند.توجه کنید که لباس مجلسی با کفش های تخت با پاهای لاغر زیبا دیده می شوند و اگر پاهای شما اینگونه نیست بهتر است گزینه های دیگری انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین و شیک ترین لباس ها به فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید.

شلوار جین بوت کات با کفش های پاشنه بلند توصیه می شوند و البته همانطور که گفته شد بهتر است پایین شلوار با پایین پاشنه مماس شود. اگر می خواهید پاهایتان کشیده تر به نظر برسد از کفش های نوک تیز استفاده کنید که تیزی نوک آنها به نسبت سایر کفش ها کمی کشیده تر است.

,[categoriy]

شلوارهایی که از زانو گشاد می شوند تقریباً حالتی سنتی دارند. معمولاً بهتر است با کفش های پاشنه یک سره یا کفش هایی با پاشنه های پهن استفاده شوند. بوت های کلاسیک سبک تیم برلند نیز پیشنهاد می شود. بوت های بلند تا زانو را می توانید با شلوارهای جذب بپوشید. در این نوع استایل قد چندان مهم نیست زیرا این بوت های بلند شما را قد بلندتر جلوه می دهند. بعضی جین ها نیز تا پایین زانو هستند و بهتر است با کفش های پاشنه یک سره پوشیده شوند اینگونه شما را قد بلندتر نیز نشان خواهند داد.

,[categoriy]

شلوارهای کوتاه( تا قوزک یا کمی بالاتر ) را با بوت های تا روی قوزک بپوشید. البته با این نوع شلوار می توانید انواع کفش ها را امتحان کنید. سندل های زیبا و یا به طور کلی کفش هایی که کمی پایین تر از شلوار شما باشند. تا زدن شلوار هم کار جالبی است که توجه را به کفش شما جذب می کند.

,[categoriy]

برای شلوار های فاق بلند باید با دقت زیادی عمل کنید زیرا این شلوارها به تنهایی بدن شما را زیبا نشان نمی دهند. انواع کفش های پاشنه دار را امتحان کنید و به فرم بدن خود دقت کنید، از نوعی استفاده کنید که به بدنتان بیشتر می آید. گاهی کفش های پاشنه 3 سانتی به سبک آدری هپبورن برای این شلوارها بهترین انتخاب است.

مدل لباس ،مدل لباس زنانه ،مدل کیف ،مدل کفش -

برچسب ها :

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
کفش پاشنه بلند و شلوار های جین(استاد رائفی پور)