فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



۱۰۵ اثر برای حضور در بخش نقاشی «بهارستان» انتخاب شد


به گزارش خبرگزاری فارس، سید مجتبی موسوی، معاون فرهنگی و هنرهای شهری با اشاره به اینکه مرحله اول داوری این رویداد به پایان رسید، گفت: طبق مهلت اعلام شده در فراخوان 1392 طرح به دبیرخانه ارسال شد و از این تعداد، هیأت داوران 105 اثر را برای اجرا در مناطق 22 گانه شهر تهران انتخاب کردند.

او با اشاره به اینکه محمدعلی بنی اسدی، خسرو خسروی، کاظم چلیپا، علی ذاکری و کیانوش غریب‌پور اعضای هیأت داوران این بخش هستند، ادامه داد: این افراد پس از بحث و بررسی آثار یاد شده را انتخاب کردند که علاوه بر آثار انتخاب شده، 30 هنرمند پیشکسوت و مدعو هم طرح‌هایشان را در اختیار دبیرخانه قرار داده‌اند و در زمان‌بندی که به زودی اعلام می‌شود به اجرای ایده‌هایشان می‌پردازند.

موسوی درباره جانمایی نقاشی دیواری‌ها در سطح شهر، گفت: طرح‌های منتخب در جلساتی با حضور هیات داوران، گروه‌های مشاور و ناظر در نقاط مختلف شهر جانمایی و اجرا می‌شود.

به گفته او فاکتورهای مورد نظر در انتخاب آثار شامل تطبیق طرح با ارتفاع و مساحت دیوارها، ویژگی‌های شخصی آثار، قابلیت اکران طرح در فضای شهری و مخاطب پذیری بود که هیأت داوران در انتخاب آثار در نظر گرفتند.

او در پایان یادآور شد که به زودی زمان اکران طرح‌های نقاشی دیواری رویداد هنری «بهارستان» به هنرمندان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ج

http://fna.ir/JGMGVC


ویدیو مرتبط :
ژنیک جمعیت، اثر انتخاب طبیعی