ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جواد محجوب به مدال برنز دست یافت/ در انتظار اعلام سهمیه‌های ریو


جواد محجوب به مدال برنز دست یافت/ در انتظار اعلام سهمیه‌های ریومهر/ پرونده تیم ملی جودو ایران در رقابتهای جایزه بزرگ قزاقستان با تک مدال برنز جواد محجوب بسته شد.
تیم ملی جودو ایران که هفته گذشته در رقابتهای گراند اسلم باکو توفیقی نداشت، با حضور علیرضا خجسته، سعید ملایی و جواد محجوب از همان باکو به آلماتی رفت و روی تاتامی گرندپری قزاقستان به مصاف رقبای خود رفت.
حاصل کار تیم سه نفره جودو کشورمان در این رقابتها تک مدال برنز جواد محجوب بود که باعث شد شانس کسب حداقل دو سهمیه و حداکثر سه سهمیه برای جودو کشورمان بیش از گذشته باشد. خجسته و ملایی هم از دور مسابقات کنار رفتند.
محجوب امروز یکشنبه در وزن ۱۰۰- کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و سپس «کاستر جیسون» نیوزیلندی را در یک دقیقه و ۴۱ ثانبه ضربه فنی کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد. وی در این مرحله و در مبارزه با «رافائل بازاکاینی» از برزیل در سه دقیقه و ۵۳ ثانیه ضربه فنی شد به گروه بازنده ها رفت.
این جودوکار کشورمان در گروه شانس مجدد و برای کسب مدال برنز در اولین دیدار «انیس بن خالد» تونسی را در ۲ دقیقه و ۴۶ ثانیه ضربفه فنی کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. محجوب برای کسب مدال برنز «میکولاس کریانیسز» از مجارستان را پیش رو داشت که با برتری در این دیدار موفق به کسب نشان برنز شد.
از رقابتهای کسب امتیاز ورودی المپیک تنها مسابقات مسترز مکزیک باقی مانده که فقط 16 جودوکار برتر هر وزن می توانند در آن به میدان بروند. با این وجود پرونده جودوکاران کشورمان برای کسب امتیاز ورودی المپیک بسته شده و باید تا 10 خرداد منتظر ماند تا سهمیه های قطعی از سوی فدراسیون جهانی اعلام شود.
رقابتهای گرند پری قزاقستان با حضور ۳۹۶ جودوکار از ۸۳ کشور در آلماتی جریان برگزار شد.

اخبار داغ ورزش در کانال تلگرامی «کانال ورزش»

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
جودو تیم ملی جواد محجوب برنز 2014