ست لباس تابستانی به رنگ سبز و نارنجی -آکا


1395/02/12

سایت خانواده ،مشاور خانوادهمدل لباس ،مدل لباس زنانه ،مدل کیف ،مدل کفش

,ست لباس تابستانی به رنگ سبز و نارنجی,لباس تابستانی,ست لباس تابستانی,[categoriy]

ست لباس تابستانی به رنگ سبز و نارنجی -آکاست لباس تابستانی به رنگ سبز و نارنجی,لباس تابستانی,ست لباس تابستانی,مدل لباس تابستانی,مدل لباس تابستانی دخترانه,مدل لباس تابستانی زنانه

آکاایران: ست لباس تابستانی به رنگ سبز و نارنجی

ست پشنهادی آکا ایران ترکیبی از دو رنگ مکمل سبز و نارنجی است. این رنگ سبز که برای لباس اجتماع در نظر گرفته شده است می تواند در کنار رنگ گرم نارنجی، جذاب و زیبا به نظر برسد. مدل مانتو راحت و گشاد است و با یخه آبشاری در فصل بهار و تابستان می تواند شما را متفاوت نشان دهد. تاپی که برای زیر این مانتو در نظر گرفته شده است گل دار با زمینه نارنجی است تا کل ست را از سادگی و یک نواختی در بیاورد. شلواری به رنگ مشکی با برش راسته می تواند اتخاب بهتری برای این مانتو باشد. 

به گزارش آکاایران: در انتخاب کفش نیز طرحی در نظر گرفته شده است تا در کنار رنگ مشکی شلوار بیشتر جلوه کرده و باعث حرکت چشم در کل ترکیب شود. از آنجا که این مدل مانتو راحت و گشاد است؛ کیف کوله برای آن انتخاب شده است تا با هم هماهنگ باشد. برای پوشش سر نیز شالی با رنگ نارنجی می تواند بهترین انتخاب باشد. شما می توانید آرایشی ملایم با تنالیته نارنجی داشته باشید تا این ست را کامل و هماهنگ کنید.

,ست لباس تابستانی به رنگ سبز و نارنجی,لباس تابستانی,ست لباس تابستانی,[categoriy]

مدآنلاین

مدل لباس ،مدل لباس زنانه ،مدل کیف ،مدل کفش -

برچسب ها : . . . . .


اشتراک گذاری

گزارش تخلف



ویدیو مرتبط :
روش آسون واسه ست کردن رنگ موبایل و با لباس