سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سیزدهمین همایش ادبی سوختگان وصل برگزار می‌شود


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به همت دفتر ادبیات و هنر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران سیزدهمین همایش ادبی سوختگان وصل با عنوان « الف دزفول» برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش این همایش به مناسبت نکوداشت استقامت و ایستادگی شهر دزفول در دو بخش شعر و داستان فردا 18 آبان ماه 1394 ساعت 14 تا 18 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است دفتر ادبیات و هنر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران از سال 1380 با عنایت به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: « امروز زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» اقدام به برگزاری همایش‌های ادبی در زمینه شعر و داستان هشت سال دفاع مقدس کرده‌است.

لازم به ذکر است در سیزدهمین همایش ادبی سوختگان وصل بیش از 50 نفر از چهره‌های نام آشنای فرهنگ ادبیات و هنر انقلاب اسلامی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بیانات منتشر نشده رهبر انقلاب در همایش سوختگان وصل