ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آلوده‌ترین بازی تاریخ لیگ


ورزش 3/
استادیوم آزادی با شاخص آلودگی 169 برای ذرات معلق، وضعیت بسیار بدی را سپری کرده و می توان بازی پرسپولیس و گسترش فولاد را یکی آلوده‌ترین بازی‌های تاریخ لیگ از حیث وضعیت هوا و معیار پاکی دانست.
بعد از بارش‌های گذشته هوای تهران روز به روز آلوده‌تر شد تا جایی که امروز شاخص آلودگی در بخش ذرات معلق از مرز 100 رسیده و در دامنه ناپاکی قرار گرفته و از ساعات اولیه صبح به بد این عدد از مرز 150 گذشته و به 169 رسید که نشان از آن دارد هوای تهران برای بیماران صاحب مشکلات خاص، خطرناک است،خطرهای آلوده چنان است که منابع رسمی اعلام دارند در صورت عدم بارش در بعد از ظهر امروز احتمال تعطیلی مدارس بسیار زیاد است.
در چنین شرایطی است که در منطقه کن تهران که استادیوم آزادی قرار دارد آلودگی هوا در خط هشدار قرار دارد و تنفس برای افراد عادی هم مشکل است ورزشکاران باید این هوای آلوده را با ضربان قلب 200 عدد در دقیقه و تنفس سه برابر به ریه‌های خود فرو ببرند.
آنچه که قطعی است مسئولان برگزاری مسابقات نمی‌توانند با نظر خودشان بازی را تعطیل کرده و تنها کمیته پزشکی فدراسیون وابسته به وزارت بهداشت می‌تواند برای تعطیلی بازی مصوبه صادر کند که تا به حال خانم دکتر هراتیان در این باره خبری اعلام نکرده است و به نظر می‌رسد یا برگزاری بازی مشکلی ندارد یا این که ملاحظاتی باعث شده تا این تابلوی خطر بالا نرود.
از آن سوی کار از مسئولان سازمان لیگ می‌شنویم که در مراجع رسمی تصمیم گیری فوتبال ایران تا به حال هیچ دستورالعملی برای آلودگی هوا صادر نشده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی:ویارئال ۱-۳ سویا/سریعترین گل تاریخ لیگ اروپا