سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با 10 کمپانی برتر جهان آشنا شوید


شاید که شرکت های فیسبوک، اپل و توییتر بزرگان دره سیلیکون ولی باشند اما از یک جهت می توان گفت که گوگل حاکم بسیار عالی برای این مکان خواهد بود.

آی بایت/ شاید که شرکت های فیسبوک، اپل و توییتر بزرگان دره سیلیکون ولی باشند اما از یک جهت می توان گفت که گوگل حاکم بسیار عالی برای این مکان خواهد بود.

مطابق با اطلاعات منتشر شده از سایت Glassdoor، غول جست و جوی گوگل امسال (۲۰۱۵) در صدر فهرست شرکت هایی با بیشترین کارمند و همچنین بهترین مکان برای کار در ایالات متحده قرار گرفت که این رتبه با توجه به بررسی های صورت گرفته از کارمندان فعال در این شرکت ها به دست آمده است.

سایت Glassdoor از اعضای خود خواست که دلایل و نظرات خود را در مورد کار با کارفرمای حال حاضر خودشان برای این سایت ارسال کنند تا این سایت از این نظرات برای انتخاب seventh annual Employees’ Choice Awards اقدام کند.

در بررسی های سال گذشته در این لیست نام ۵۰ شرکت مختلف به چشم می خورد.

این نخستین باری است که گوگل توانسته این جایگاه را برای خود تصاحب کند اگر چه که با توجه به موقعیتی که این شرکت دارد جای تعجب نیست. این شرکت تکنولوژی برای بزرگی و وسعت، امن بودن، دارای مزایای ظاهری دیوانه کننده، نیروی کار پر شور و همچنین استعداد های موجود در آن معروف می باشد. (برنده این جایزه در سال گذشته شرکت Bain & Company بوده است)
در حالی که بسیاری از کمپانی های حوزه فناوری به حقوق و مزایای خود معروف هستند، اما این دلیل مناسبی برای محبوبیت این شرکت ها در میان کارمندان خود نمی باشد. اگرچه گوگل بطور پایدار رتبه های خوبی را از آن خود کرده است با این حال بسیاری از شرکت های فناوری هنوز نتوانسته اند به لیست ۵۰ تایی Glassdoor راه پیدا کنند.


این نخستین سالی است که برای مثال اپل توانسته به رتبه ۲۲ برسد و همچنین در سال گذشته با این که توییتر توانست بود یک جایگاه خوب را برای خود به ارمغان آورد با این همه در لیست ۵۰ تایی امسال نام این شرکت دیده نمی شود و جالب است که بدانید غول شبکه های اجتماعی نیز در این رتبه بندی توانسته جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص دهد.
در زیر به ۱۰ شرکت برتر جهان اشاره می کنیم.

۱۰- Mayo Clinic:

امتیاز ۴٫۲ از ۵: حوزه مراقبت های بهداشتی.
کارمندان شرکت Mayo Clinic از محیط کار بسیار حرفه ای این شرکت و همچنین از ترکیب ایده با محصولات این شرکت قدردانی کرده اند.
به طور کلی تبلیغ این شرکت ترویج یک کار خوب و تعادل آن با زندگی می باشد در همین سو این شرکت به کارمندان خود زمان کافی برای استراحت را می دهد.


۹- McKinsey & Company:

۴٫۲ از ۵: حوزه حسابداری و حقوقی.
شرکت مدیریت مشاوره چند ملیتی McKinsey & Company توسط کارکنان خود برای دفاع از توسعه حرفه ای مورد تقدیر قرار گرفت. تیم مدیریتی این شرکت برگزیده هستند. عضو ارشد شرکت نوشت که رهبر الهام بخش کارکنان خود برای سخت کار کردن آنان و بردن تاثیر شدید برای مشتریان می باشد.
در کل، کارکنان و همچنین همراهان و همکاران از این شرکت بسیار قدردانی کردند.


۸- In-N-Out Burger:

۴٫۲ از ۵: حوزه رستوران ها، کافه ها و خدمات غذایی.
شاید دیدن نام این شرکت در لیست باعث تعجب شما شود. اما کارمندان این شرکت از کارهای معمولی که در این شرکت انجام میگیرد از کارفرمای خود قدردانی کرده اند.
به طور کلی تجربه کاری با شرایط نرخ دستمزد زیاد، ساعت کاری عالی، مکان آرام و راحت و فضای دوستانه این مکان باعث خوشحالی کارمندان شده است.


۷- H-E-B:

۴٫۲ از ۵: حوزه خرده فروشی
این شرکت مستقر در تگزاس در زمینه مواد غذایی فعالیت می کند. امتیازی که کارکنان این شرکت برای جو گرم و دلنشین آن داده اند بسیار بالا بوده است.
یکی از داوران نوشت: این شرکت یکی از معدود شرکت هایی است که به کارکنان خود اهمیت می دهد. همچنین پرداخت های بزرگ و مزایای عالی و توانایی حرکت به بالای این شرکت قابل تحسین می باشد.
این احساسات توسط یک نمایده خدمات مشتریان مجددا تکرار شد که این شرکت برای حقوق های رقابتی آن، مزایای بزرگ، مدیرت مراقبتی آن از کارکنان، ارتباط دوستانه همکاران و کارمندان و همچنین محیط مثبت آن قابل ستایش می باشد.


۶- Chevron:

۴٫۲ از ۵: حوزه نفت، گاز، انرژی
Chevron یک شرکت انرژی با تقریبا پرداخت های بالا و مزایای بزرگ است که برای دوران بازنشستگی بسیار خوب می باشد.
کارمندان نیز از این شرکت برای تعادل میان زندگی و کار تقدیر کرده اند. فرهنگ این شرکت حمایتی می باشد.

۵- Boston Consulting Group:

۴٫۳ از ۵: حوزه خدمات کسب و کار
کارمندان این شرکت همکاران و همراهان خود را با کیفیت خوب کارشان تحت تاثیر قرار می دهند.
یکی از داوران نوشت: همکاران برجسته، یک فضای فکری واقعا غنی را در تمام زمینه ها ایجاد می کنند.

۴- F5 Networks:

۴٫۳ از ۵: حوزه فناوری اطلاعات
شرکت F5 Networks یک شرکت در زمینه فن آوری اطلاعات که دفتر مرکزی آن در ساتل واقع شده است می باشد. پرداخت های بالا و همچنین فرهنگ دوستانه این شرکت باعث ایجاد تعادل میان کار و زندگی شده است.
یک مهندس نرم افزار نوشت: مدیران عکس العمل های خود درباره موردی که باب میل آنان نیست را اینگونه بیان می کنند: این کار مورد پذیرش نیست اما به خوبی انجام شده است.
زمان کار در این مکان لذت بخش خواهد بود چرا که فرهنگ این شرکت باعث خواهد شد که ماندن شما در دفترتان ارزشمند باشد.

۳- Nestle Purina PetCare:

۴٫۴ از ۵: حوزه تابع و یا کسب و کار پخش
Louis یک شرکت وابسته به Nestlé می باشد که در زمینه تولید و فروش غذای حیوانات خانگی فعالیت می کند.
یکی از بررسی کنندگان نوشت: فرهنگ یکی از بهترین بخش های این شرکت محسوب می شود. من افتخار می کنم که در اینجا فعالیت می کنم.

۲- Bain & Company:

۴٫۴ از ۵: حوزه خدمات کسب و کار.
این شرکت در بوستون قرار دارد. کارمندان شرکت Bain & Company در مورد فرهنگ باور نکردنی و افراد باورنکردنی که ترکیب بسیار خوبی از هوش و تواضع و فروتنی در آنان قرار دارد صحبت کردند.
این شرکت هچنین بالاترین امتیاز را برای تعهد خود در جهت شادی کارکنان و رفاه آنان دریافت کرده است.
یکی از داوران نوشت: این شرکت برای انطباق کار با نیازهای شخصی شما کار می کند و احترام متقابل در سراسر این شرکت وجود دارد.

۱- Google:

۴٫۵ از ۵: حوزه فناوری اطلاعات
این شرکت برنده واقعی جذب کارکنان با استعداد است. همچنین گوگل فرصت های زیادی را برای رشد حرفه ای فراهم آورده است.
در زیر شما می توانید لیست ۵۰ تایی این سایت را مشاهده کنید که در این لیست شرکت های معروفی همچون ادوب، فیسبوک، MathWork، اپل، لینکداین، نایک و … به چشم می خورد .با این همه در این لیست نام بسیاری از شرکت های بزرگ فناوری را نمی توان دید که دلیل آن معلوم نیست.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
با 10 دانشگاه برتر جهان آشنا شوید