سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی نرم افزار/ از این پس تمام بازی های فلش را در گوشی اندرویدی خود انجام دهید


معرفی نرم افزار/ از این پس تمام بازی های فلش را در گوشی اندرویدی خود انجام دهید

شرکت ادوب، نامی آشنا برای تمامی کسانی است که حداقل یک بار با سیستم و یا دستگاه های هوشمند کار کرده اند.

آی بایت/ شرکت ادوب، نامی آشنا برای تمامی کسانی است که حداقل یک بار با سیستم و یا دستگاه های هوشمند کار کرده اند.

محصولات این شرکت اکثرا دارای بالاترین کیفیت ها در رده برنامه های خود می باشند. اکثرا برنامه های این شرکت در زمینه های گرافیکی، کتابخوان و … می باشد. یکی از برنامه هایی که می تواند برای کاربران دستگاه های هوشمند مورد توجه واقع شود برنامه Adobe AIR است. این برنامه هم برای PC ها و هم برای دستگاه های هوشمند موجود می باشد و شما می توانید با توجه به دسترسی هایتان از یکی از این دو استفاده کنید.

کلمه AIR به معنای ایجاد فضایی برای اجرای برنامه های فلش، کد های HTML و … می باشد.

برخی از کاربران اینترنت، از بازی های آنلاین لذت می برند اما مشکل اصلی این افراد این است که برای هر بار انجام بازی باید توسط مرورگر های پلت فرم های متفاوت به سایت مورد نظر مراجعه کرده و بعد از آن وارد بازی شده و بازی کنند.

این برنامه مشکل این افراد را حل کرده است به طوری که شما برای انجام بازی نیازی به باز کردن مرورگرها نخواهید داشت.

اگر شما در چند بازی آنلاین عضو هستید برای نظم دادن و همچنین دسترسی آسان تر می توانید این برنامه را بر روی دستگاه خود نصب کرده و از آن استفاده کنید.
شما در این برنامه امکان برنامه نویسی و بارگذاری کد جاوا اسکریپت را خواهید داشت و همچنین محیط این برنامه بسیار منظم و مورد پسند شما خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
‫آموزش استفاده نرم افزار odin برای فلش گوشی های سامسونگ‬‎