فستیوال فشن اسلامی در مالزی(+عکس) -آکا


1395/02/19

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

,مدل مانتو حاشیه دار,مدل مانتو طرح دار تابستانی,مدل های جدید ارایش  عروس,[categoriy]

فستیوال فشن اسلامی در مالزی(+عکس) -آکامدل مانتو حاشیه دار,مدل مانتو طرح دار تابستانی,مدل های جدید ارایش عروس,جدیدترین انواع لباس عروس استین دار,مدل لباس خواب عروس,تصاویر زیبای سرویس طلای ایرانی,

آکاایران: فستیوال فشن اسلامی در مالزی(+عکس)

آکاایران: به نقل از اسوشیتدپرس و خبرگزاری های مالزی، 45 طراح از 5 کشور اندونزی، فیلیپین، هند، پاکستان و خود مالزی مدل های خود را در این فستیوال فشن اسلامی به نمایش گذاشتند.

فستیوال فشن اسلامی مالزی سوم نوامبر در کوالالامپور‍، پایتخت کشور مالزی برگزار شد. این فستیوال فشن یک رویداد جهانی است و به رشد فشن اسلامی به عنوان فشنی شیک و مدروز متناسب با حیا و حجاب اسلامی مورد نیاز برای زنان و مردان مسلمان، کمک می کند.
 
به نقل از اسوشیتدپرس و خبرگزاری های مالزی، 45 طراح از 5 کشور اندونزی، فیلیپین، هند، پاکستان و خود مالزی مدل های خود را در این فستیوال فشن اسلامی به نمایش گذاشتند.
در این رویداد فشن طراحان مدل های لباس شب، لباس عروس، لباس های میهمانی، لباس های مناسب عبادت  و مایوهای اسلامی را به نمایش گذاشتند.

,مدل مانتو حاشیه دار,مدل مانتو طرح دار تابستانی,مدل های جدید ارایش  عروس,[categoriy] ,مدل مانتو حاشیه دار,مدل مانتو طرح دار تابستانی,مدل های جدید ارایش  عروس,[categoriy] ,مدل مانتو حاشیه دار,مدل مانتو طرح دار تابستانی,مدل های جدید ارایش  عروس,[categoriy] ,مدل مانتو حاشیه دار,مدل مانتو طرح دار تابستانی,مدل های جدید ارایش  عروس,[categoriy] علاوه بر فستیوال فشن اسلامی مالزی که در آن طراحان مدل های محجبه و اسلامی را به نمایش گذاشتند، هفته فشن بین المللی مالزی(MIFW) نیز از 2 تا 6 نوامبر در کوالالامپور برگزار شد. در این هفته فشن طراحانی از کشورهای مختلف همچون چین و روسیه مدل های جدید خود را به نمایش گذاشتند.

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها : . . . . . .


اشتراک گذاری

گزارش تخلف



ویدیو مرتبط :
فشن شوی لباس در مالزی