فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پخش سه فیلم جدید از شبکه نمایش


به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه برنامه ریزی شبکه نمایش برای پخش فیلم های جدید در هر ماه، اردیبهشت ماه نیز با سه فیلم جدید این برنامه پی گرفته خواهد شد.

از ژاپن با یادداشت های یک سامورایی

سامورایی ها از نمادهای ویژه کشور ژاپن هستند و مرام و مسلک سامورایی هنوز هم در بین مردم این کشور در جریان است. سامورایی ها نیروهای نظامی دوره قبل از انقلاب میجی یا روشنایی در این کشور بودند که به زمین‌داران بزرگ و حاکمان آن دوره ژاپن خدمت می کردند. اما مرام زندگی و راه و رسم خاص زندگی آنها باعث شد پس از گذشت سال ها تبدیل به موضوعی ویژه برای ساخت فیلم های سینمایی و سریال ها باشند.

«یادداشت های یک سامورایی» داستان سامورایی جوان با نام شوزابورو دانو است که مامور به مراقبت از آکیا تودا است. آکیا تودا به خاطر قتلی که انجام داده محکوم به مرگ است و در همین حین مشغول نوشتن تاریخ ارباب بزرگ آن ناحیه است. شخصیت تودا باعث می شود شوزابورو به انجام قتل توسط وی مشکوک شود و شروع به تحقیق در مورد این موضوع کند.

فیلمی از سینمای سوئد و کوه‌های پر برف

«27متر بر ثانیه برف» محصول سال 2006 کشور سوئد که در کوه های سر به فلک کشیده این کشور اتفاق می‌افتد، داستان گروهی است که به خاطر بوران و برف به کلبه ای در ارتفاعات پناه می برند. در شب اول اقامت یکی از افراد گروه کشته می شود و حالا همه به دنبال قاتلی هستند که در بین آنها حضور دارد. این فیلم جنایی و درام در سال 1939 و در بحبوحه جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد.

شتاب، هیجان در آفریقای جنوبی

فیلم «هیجان انگیز شتاب» با بازی اولگا کوریلنکو بازیگر شناخته شده اوکراینی و مورگان فریمن که در آفریقای جنوبی اتفاق می افتد از دیگر عناوین شبکه نمایش برای نوروز سال 95 است. فیلم داستان برخورد سارقی حرفه‌ای به نام آلکس فارادی با بازی کوریلنکو است که تحت تعقیب سازمانی ناشناس قرار گرفته است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اطلاع رسانی پخش مجدد فیلم آتنا (الهه جنگ) از شبکه نمایش