سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انطباق تکنولوژی با فرهنگ و نیروی انسانی باعث اشتغال مولد می شود


به گزارش ایرنا دکتر حامد قادر زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: یکی از دلایل بیکاری ساختاری در کشور، فاصله فراوان و معنی دار نظر و اجراست که با توجه به پیشرفت های قابل توجه تکنولوژی باید از آن برای توسعه استفاده کرد.
او با اشاره به برگزاری اولین همایش منطقه ای پژوهش های نظری و کاربردی در مهندسی کامپیوتر و فن آوری اطلاعات در دانشگاه علمی کاربردی سقز اظهار کرد: یکی از دانش ها، دانش و علوم کامپیوتر و IT است که برای غلبه بر مشکلات و همچنین کمک به تسهیل در امور مردم و پیشرفت جامعه به وجود آمده است.
وی اضافه کرد: برگزاری همایش های نظری با حضور نخبگان در راستای تبدیل ایده به عمل بسیار با اهمیت است که این روند در دانشگاه علمی کاربردی پیگیری خواهد شد.
دکتر قادر زاده، همگرایی مناسب بین متخصصان ،توجه به پژوهش های کاربردی و نظری ، دعوت از نخبگان دانشگاهی و مهارت سازی بر اساس نیاز بازار کار را از مواردی برشمرد که در راستای تبدیل نظر و ایده به عمل و اشتغال مولد مفید است.
دانشگاه علمی کاربردی سقز داری 9 رشته کاردانی و دو رشته کارشناسی است که 400 دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.ک/2
7249/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
معجزات قرآن کریم و انطباق آن با علم و تکنولوژی 2 HD