سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رمان برگزیده هفتمین داستان انقلاب منتشر شد


خبرگزاری کتاب ایران/ میثم امیری درباره چگونگی نوشتن «تی‌لم» گفت: تی‌لم را در دو هفته نوشته‌ام. پیش تولیدش نزدیک یک سال طول کشید، ولی نوشتنش خیلی زمان نبرد. داستان این کتاب در سال‌های 29 تا 48 زندگی کیومرث است و دغدغه‌های فردی و اجتماعی او روایت می‌شود.

این نویسنده درباره «کیومرث» که شخصیت اصلی رمان است، اظهار کرد:‎ کیومرث یک آرمان‌خواه عدالت‌طلب است. چپ نیست، راست هم نیست، گویا مثلِ همه شخصیت‌های خودساخته که شورِ جوانی با دغدغه عدالت‌خواهی آن‌ها آمیخته شده، در پی ساختنِ جهانی بهتر است.
امیری در ادامه گفت: در بین این داستان از موثران آن سال‌ها، از یک خط مثلِ آقای مطهری تا چند صفحه مثل آقای طالقانی گفته شده است که هر یک به فراخورِ قصه، در داستان حضور می‌یابند.

وی افزود: البته برخی هم مثلِ امام خمینی(ره) در داستان حضور ندارند، ولی فضای داستان را تحت تأثیر قرار داده‌اند. ‎یکی از کسانی که بر کیومرث اثر می‌گذارد جلال است.‎ او در بین علما هم از آقای شعرانی بهره می‌برد.
به گفته امیری، «تی‌لم» در 2500 نسخه توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است


ویدیو مرتبط :
هفتمین نشست فیلم سازان جوان سینمای انقلاب