ساخت 13 قطعه موسیقی با کلیپ‌های متفاوت در برنامه «یک در یک»


ساخت 13 قطعه موسیقی با کلیپ‌های متفاوت در برنامه «یک در یک»باشگاه خبرنگاران/ ویژه برنامه نوروزی شبکه یک سیما با طراحی و ساخت 13 قطعه موسیقی و کلیپ به روی آنتن می‌رود.
علی‌‌اکبر کریمی تهیه‌کننده «یک در یک» ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه یک سیما در خصوص جزئیات این برنامه بیان کرد: امسال شاهد اتفاقات فراوانی در کشور بودیم که منجر به همدلی در سراسر کشور شده‌اند. این اتفاقات در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و... بوده است. خود مردم در برنامه امسال نقش بسزایی را ایفا می‌کنند. در واقع ستاره‌های اصلی «یک در یک» خود مردم هستنند.
کریمی گفت: طراحی دکور برنامه به اتمام رسیده است و از روز دوشنبه وارد مرحله ساخت برنامه شده‌ایم.
وی ادامه داد: این اولین برنامه تلویزیونی است که مردم در آن نقش دارند. البته همان‌‌طور که در خبرهای قبلی عنوان شد، قبل از برنامه 5 مسابقه تدارک دیده شده است. این 5 مسابقه در حوزه‌های خوانندگی، گزارشگری، استندآپ و طرادی لوگو یا گرافیک و مسابقه فیلم 15 ثانیه‌ای است. به طوری که مردم در رشته‌های اعلام شده، کارهای خود را از طریق راه‌های ارتباطی که تیزر آن از دو روز پیش در شبکه‌ یک پخش شده ارسال می‌کنند و این آثار داوری می‌‌شوند و در همان شب عید که فینال این مسابقه محسوب می‌شود، برندگان اعلام خواهند شد.
تهیه‌کننده «سیمای خانواده» تصریح کرد: با توجه به اینکه شبکه یک شبکه‌‌ای ملی است، نگاه ما در این ویژه برنامه نگاهی جامع به تمام استان‌ها و فرهنگ‌های آن‌هاست. به این شکل که به تک‌تک استان‌ها سر می‌زنیم و آداب و رسوم آن‌ها، مکان‌های دیدنی و فرهنگ‌هایشان به تصویر کشیده می‌شود.
کریمی تأ‌کید کرد: بخش دیگری که باید به آن اشاره کنم، ساخت 13 قطعه موسیقی است که هم‌‌اکنون کارهای مربوط به ساخت کلیپ آن‌ها در حال انجام است. این کلیپ‌ها هر کدام دارای کارهای گرافیکی نو و جدید هستند. در این کلیپ‌ها از تصاویر آرشیوی استفاده نمی‌شود و ما کاری نو را به مخاطب ارائه می‌دهیم.
وی خاطرنشان کرد: این 13 قطعه شامل موسیقی سنتی، تلفیقی و پاپ است.
کرمی عنوان کرد: «یک در یک» به مدت 12 ساعت از ساعت 20 تا 8 صبح فردا به روی آنتن می‌رود. اجرای آن را علی ضیاء بر عهده دارد.
وی تصریح کرد: تاکنون که چند روز از پخش تیزرهای برنامه در تلویزیون نمی‌گذرد، استقبال مردم بسیار چشمگیر بوده است. از جمله این بخش‌ها فیلم‌های 15 ثانیه‌‌ای است که باید در آن موضوعات مختلف با در نظر داشتن نوروز برای ما فرستاده شود. بر همین اساس فیلم‌های زیادی به دستمان رسیده است که بخشی از آن را آماده می‌کنیم تا برای مردم پخش شود و مورد داوری قرار بگیرد. در نهایت روز عید فیلم منتخب معرفی خواهد شد.
کریمی در پایان گفت: جایزه در نظر گرفته شده برای برندگان مسابقات برنامه، یاری آنها برای ادامه مسیرشان و کمک به آنها در عرصه‌ای است که در آن فعالیت می‌کنند.






با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
طعم مطالعه برنامه ای متفاوت از مهندس آقاجانی(94/2/13)