ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازیکن سابق رئال در لیست خرید بارسلونا!


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 17:38

بازیکن سابق رئال در لیست خرید بارسلونا!

ورزش 3/ کاکا، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید و میلان، ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی راهی بارسلونا شود.
این ادعایی است که وبسایت "calciomercatoweb.it" مطرح کرده است. آریدو برائیدا، مدیر ورزشی بین الملل بارسلونا کسی بود که سال 2003، کاکای جوان را برای میلان خریداری کرد و حالا به دنبال جذب وی برای باشگاه بارسلونا در سن 33 سالگی است.
کاکا پس از جدایی از رئال، یک فصل برای میلان بازی کرد و پس از حضور دوباره در فوتبال برزیل، راهی تیم اورلاندوسیتی شد. با توجه به تعطیلی مسابقات فوتبال در آمریکا و از آنجا که کاکا قصد دارد خود را برای بازی های تیم ملی برزیل در دور مقدماتی جام جهانی، آماده نگاه دارد، ممکن است در صورت جدی شدن پیشنهاد بارسا، آن را قبول کند.
بارسلونا البته هدف اصلی برای خرید در بازار زمستانی را روی خط حمله گذاشته است و به نظر نمی رسد که در خط میانی، تمایل چندانی به خرید داشته باشد. آردا از ژانویه می تواند برای این تیم بازی کند و از فصل بعد، هلیلوویچ و دنیس سوارز نیز که فعلا برای خیخون و ویارئال بصورت قرضی بازی می کنند، به جمع آبلی اناری ها باز خواهند گشت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
شرایط خاص بارسلونا برای خرید بازیکن