ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



امضای تفاهم‌نامه با آلمان، اسپانیا و ایتالیا برای توسعه فوتبال بانوان


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 13:29

امضای تفاهم‌نامه با آلمان، اسپانیا و ایتالیا برای توسعه فوتبال بانوان

تسنیم/ رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: در راستای توسعه فوتبال بانوان کلاس‌های آموزشی مختلف بین‌المللی را به صورت کوتاه‌مدت برگزار می‌کنیم.
محمد احسانی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه در بخش فوتبال و فوتسال بانوان نیاز به برگزاری دوره‌های بین‌المللی مختلفی داشتیم و محدودیت‌هایی که وجود داشت، سعی کرده‌ایم تا دوره‌های کوتاه مدت پنج یا شش روزه را در راستای آموزش به روز فوتبال، فوتسال، بدنسازی و دروازه‌بانی برگزار کنیم.
وی افزود: پس از برگزاری دوره بدنسازی با همکاری فیفا در ماه گذشته، اواخر این ماه نیز دوره دروازه‌بانی فیفا برای فوتبال بانوان را برگزار خواهیم کرد تا مربیان خوبی را در این زمینه تربیت کرده و بتوانیم با آموزش این مربیان، در نهایت دروازه‌بانان خوبی را برای فوتبال و فوتسال کشور تربیت کنیم.
رئیس کمیته آموزش خاطرنشان کرد: در همین راستا پس از حضور مسئولان فدراسیون نروژ، قرارداد همکاری دو جانبه را در راستای توسعه فوتبال پایه بانوان امضا کردیم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم. متأسفانه در بخشی از برنامه‌های آموزشی خود به دلیل مشکلات و محدودیت‌هایی که وجود دارد، عقب هستیم، اما با امضای تفاهم‌نامه با کشورهای مختلف، این مشکل را رفع خواهیم کرد. ما به زمان نیاز داریم تا خواسته‌های مربیان در بخش بانوان را فراهم کنیم.
احسانی ادامه داد: سعی می‌کنیم با کشورهای آلمان، اسپانیا و ایتالیا در راستای توسعه فوتبال بانوان تفاهم‌نامه داشته باشیم، مانند سال گذشته که با مدرس آلمانی، دوره مربیگری فوتبال برای بانوان برگزار کردیم. از استان‌ها می‌خواهم که در زمینه تربیت مربی فعالیت‌های خود را بیش از پیش کرده و بتوانیم با تحت پوشش قرار دادن آنها، زمینه‌ساز موفقیت در بحث آموزشی باشیم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
امضای تفاهم نامه برای توسعه کسب و کار