ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



توقف قهرمان سابق شطرنج بانوان اروپا مقابل خادم الشریعه/ نماینده ایران 1.5 امتیازی شد


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون شطرنج، دور سوم رقابت‌های جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان از ساعت 15 امروز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد و نماینده شایسته کشورمان موفق شد استاد بزرگ سوئدی «پیا کراملینگ» قهرمان بانوان اروپا را متوقف کند.

این سومین تساوی ارزشمند سارا سادات خادم الشریعه در این رقابت‌هاست. خادم الشریعه در دور نخست زاگنیدزه از گرجستان و در دور دوم هاریکاری از هند را متوقف کرده بود تا به 1.5 امتیاز تا به اینجای رقابت‌ها برسد. نماینده کشورمان فردا و در چهارمین دیدار خود به مصاف ونجون جو از چین می‌رود.

در دیگر دیدارها نینوباتسیاشویلی از گرجستان مقابل  شوئه ژائو از چین شکست خورد. این تنها بازی امروز بود که با نتیجه‌ای جز تساوی به پایان رسید.

در دیگر دیدارها آنتوانتا استفانوا از بلغارستان مقابل  ناتالیا ژوکوا از اوکراین، هومپی کونرو از هند برابر نانا زاگنیدزه از گرجستان، ولنتینا گونینا از روسیه در مصاف با درونا والی هاریکا از هند و ناتالیا پوگونینا از روسیه در برابر ونجون جو از چین به نتایج تساوی دست پیدا کردند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/NU3N03


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // سارا خادم الشریعه نماینده ایران در گرند پری‬‎