سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سردار جزایری: وقت توبه کسانی که در گذشته مخالف مقاومت مردم سوریه بودند رسیده است


سردار جزایری: وقت توبه کسانی که در گذشته مخالف مقاومت مردم سوریه بودند رسیده است

دانا/سردار جزایری اقدامات شجاعانه شهدای مدافع حرم را جلوه جدیدی از حماسه آفرینی دفاع مقدس دانست و گفت: آنچه که در شرایط امروز منطقه مشاهده می شود اعم از مقاومت های غزه، لبنان، عراق و سوریه و یمن، ریشه هایی از مقاومت و ایستادگی در دفاع مقدس است و تجارب گران بهای دفاع مقدس این روزها در صحنه های دفاع از تمامیت کشورهای اسلامی و از جمله در سوریه ملاحظه و مشاهده می شود.

سردار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در خصوص مهمترین پیام شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: یکی از پیامی که امروز شهدای مدافع حرم با خود همراه دارند، اظهار داشت: حضور عرصه های ایستادگی و مقاومت از داخل کشور گرفته تا مجموعه کشورهای اسلامی و مستضعف است. انقلاب اسلامی، انقلابی ضد استکبار و ضد رژیم های سلطه است و بر این مبنا هر جا که زیاده خواهی و سلطه گری و اجحاف نسبت به حقوق مردم باشد، یاران انقلاب اسلامی در آنجا حضور دارند.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در توصیه ای به افرادی که در گذشته مخالف دولت بشار اسد و کمک ایران به مردم سوریه بودند داشت و گفت: این افراد حداقل کاری که می توانند انجام دهند این است که برگردند و صحنه سوریه در 4 سال اخیر را نگاه کنند. صف طویلی از دشمنان دولت و ملت سوریه و همچنین دشمنان محور مقاومت علیه سوریه قیام کردند و تلاش اصلی آنها هم این بود که حلقه سوریه را از مقاومت جدا کنند. با وجود اصراری که رژیم های سلطه برای این کار داشتند، با مقاومت دولت و ملت سوریه و حمایت های جمهوری اسلامی ایران، جهان امروز می بیند که این سیاست دولت و ملت سوریه و ایران است که حاکم بر منطقه است

وی افزود: امروز اتفاق دیگری هم در این صحنه رخ داده که مبتنی بر تدابیر و سیاست های ایران، برخی از کشورهای دیگر منطقه نیز در حمایت از دولت و ملت سوریه وارد عرصه شده و رفته رفته میدان مبارزه به نفع مقاومت با تغییرات اساسی روبرو می شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: الان وقت آن رسیده کسانی که در داخل کشور در مورد مقاومت منطقه و تلاش های ایران برای حفاظت و حراست از عمق استراتژیک انقلاب اسلامی با ابهام مواجه بودند و یا اقدامات و سخنانی خلاف آن را انجام می دادند با مراجعه به گذشته خود، یکبار دیگر این صحنه را مرور کرده و به نادرستی برداشت ها و تحلیل های خود اذعان داشته و کمک کنند که این صحنه در راستای اهداف انقلاب اسلامی به حرکت خود ادامه دهد.

جزایری در پایان، اقدامات شجاعانه شهدای مدافع حرم را جلوه جدیدی از حماسه آفرینی دفاع مقدس دانست و گفت: آنچه که در شرایط امروز منطقه مشاهده می شود اعم از مقاومت های غزه، لبنان، عراق و سوریه و یمن، ریشه هایی از مقاومت و ایستادگی در دفاع مقدس است و تجارب گران بهای دفاع مقدس این روزها در صحنه های دفاع از تمامیت کشورهای اسلامی و از جمله در سوریه ملاحظه و مشاهده می شود.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
جنازه سردار ایرانی به شهادت رسیده در سوریه(سردار کجباف)