پدافند هوایی حافظ امنیت آسمان ایران زمین است


فرمانده گروه 99 پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش گفت: امروز پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و با آمادگی رزمی حافظ امنیت آسمان ایران زمین است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر سرتیپ دوم حسام الدین عباسپور در خصوص آمادگی رزمی گروه 99پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش و حضور در رزمایش های اخیر گفت: گروه 99 پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش در حال حاضر با داشتن کارکنان ولایت مدار و متخصص به اوج آمادگی رزمی خود رسیده است و این آمادگی حضور در رزمایش محرم و محمد رسول الله 3 در مناطق غرب و شمال شرق کشور به وضوح دیده شده است.

وی افزود: در رزمایش اخیر دو گردان از توپ‌های 23 م.م و یک گردان دوش پرتاب حضور داشته‌اند که توانسته‌اند پهپادهای دشمن فرضی را که از مناطق مختلف وارد منطقه شده است با رصد کامل شناسایی و آنها را منهدم نماید و این نشان از آمادگی رزمی کارکنان گروه را می‌رساند.

عباسپور در پایان گفت: در حال حاضر در تمامی مناطق که گروه 99 پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش حضور دارد با چشمانی تیزبین، تمامی تحرکات را رصد می‌کند و اجازه حضور هیچ پرنده‌ای ناشناس به حریم ایران اسلامی که قصد تجاوز داشته باشد را نخواهد داد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دفاع پدافند هوایی از آسمان ایران!