ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نویدکیا: محرم رفت و دیگر به سپاهان برنمی‌گردد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رسول نویدکیا پس از پیروزی یک بر صفر سپاهان مقابل نفت تهران گفت: بازی خوبی بود و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. شاید با این پیروزی چیزی عوض نمی‌شود، اما فکر می‌کنم هواداران خوشحال شوند.

وی با انتقاد از برخی اظهار نظرها که محرم نویدکیا را مقصر وضعیت امروز سپاهان می‌دانند، اظهار داشت: محرم که اصلاً قصد نداشت به فوتبال برگردد. او خداحافظی کرده بود، اما مسئولان باشگاه او را به زور آوردند و همه تقصیرها را گردن محرم انداخته‌اند. محرم ابتدای فصل گفته بود نمی‌آیم و حالا هم گفته دیگر بر نمی‌گردد تا وضعیت سپاهان به این شکل نباشد.

هافبک سپاهان و برادر محرم نویدکیا عنوان کرد: محرم از ابتدای فصل به دلیل مصدومیتی که داشت، خداحافظی‌اش را اعلام کرد. او گفت که دیگر نمی‌خواهد برگردد، اما مسئولان باشگاه با هزار خواهش و تمنا او را برگرداندند. اکنون که شرایط به این شکل شده است، همه رسانه‌ها، مربیان و حسین فرکی می‌گویند مقصر این روزهای سپاهان محرم نویدکیاست که تیم را به این شکل در آورده است. او را مقصر اتفاقات کرده‌اند، در حالی که وقتی محرم 10 قهرمانی با سپاهان آورد، کسی نگفت که او عامل قهرمانی است. حالا هم امیدوارم مسئولان سپاهان فصل بعد یک تیم قدرتمند بسته تا قهرمان شوند و دیگر کسی هم نگوید محرم مقصر است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
محرم نویدکیا کاپیتان اسطوره ای سپاهان