سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضور پلیس ایران در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵


تسنیم/ معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با اشاره به حضور پلیس ایران در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵، از استفاده پلیس ایران از سامانه‌های بومی در حوزه IT خبر داد.

سردار احمد دولتخواه، از برگزاری مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 2015 خبر داد و گفت: این مراسم ساعت 10 صبح با حضور وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور و برخی از مقامات لشکری و کشوری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از امروز تا 26 آذر ادامه خواهد داشت، افزود: معاونت فناوری و اطلاعات و ارتباطات ناجا به نمایندگی از نیروی انتظامی به مدت 5 سال در این نمایشگاه حضور فعال داشته و امسال نیز در سالن 6 نمایشگاه، توانمندی‌های زیرساختی اعم از سامانه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را در حوزه ارتباطات به نمایش می‌گذارد.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا تصریح کرد: هدف از شرکت در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، ارائه توانمندی‌های نیروی انتظامی در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و سامانه‌های IT است.

وی در ادامه به خدمات پلیس 110، اداره گذرنامه، سازمان وظیفه عمومی، بخش شماره‌گذاری خودروها و ... اشاره کرد و گفت: این خدمات به صورت مکانیزه و الکترونیکی به مردم ارائه می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی، ارائه خدمات مستقیم پلیس به مردم همراه با دقت، صحت و سرعت با استفاده از فناوری IT را یکی از مزیت‌های این نیرو نسبت به سایر نیروهای مسلح دانست و گفت: نیروی انتظامی در بحث خدمت رسانی به مردم از طریق فناوری‌های نوین، پیشرو است.

دولتخواه یکی از ویژگی‌های خاص و بارز فناوری اطلاعات و ارتباطات پلیس جمهوری اسلامی ایران نسبت به پلیس‌های سایر کشورهای دنیا را استفاده از سامانه‌های بومی در حوزه IT دانست و گفت: این سامانه‌ها در کشور تولید می‌شود که پلیس‌های سایر کشورهای جهان طی بازدید از بخش فناوری‌های پلیس ایران به این امر اذعان داشتند.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا در پایان از مردم خواست تا با حضور در این نمایشگاه، از توانمندی و ظرفیت‌های کشور و نیروی انتظامی در حوزه IT بازدید کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
حضور سیما سیستم در نمایشگاه الکامپ شیراز