مربی تراکتورسازی: دیدار با استقلال خوزستان می‌تواند بهترین بازی‌ لیگ شود


مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی ما با استقلال خوزستان می‌تواند یکی از بهترین بازی‌های لیگ باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، علیرضا پژمان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: از قدیم احترام خاصی به فوتبال خوزستان داریم و جا دارد که آقای ویسی که تیم جوان و پرانگیزه‌ای را امسال برای لیگ برتر آماده کرده است، تبریک بگویم. این تیم می‌دود و با عشق بازی می‌کند و فوتبال هم در زمین حرف می‌زند و هر که با عشق بازی کند، می‌تواند موفق باشد.

وی در ادامه خاطرنشان‌کرد: بازی ما با استقلال خوزستان می‌تواند یکی از بهترین بازی‌های لیگ باشد. استقلال خوزستان تیم پرمهره‌ای است که در بالای جدول قرار دارد. این تیم خوب می‌دود و بازی می‌کند و تا این‌جا نیز به خوبی نتیجه گرفته است.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: ما هم نشان داده‌ایم که تیم باسابقه و خوبی هستیم و خوب فوتبال بازی می‌کنیم و آمار بازی قبلی‌مان نیز این موضوع را تایید می‌کند.

پژمان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد تراکتورسازی در نتیجه گرفتن نوسان داشته است؟ گفت: بله به همین صورت است و ما در حال بررسی سیستم تیم هستیم ولی باید بگویم بد هم نتیجه نگرفته‌ایم. در بازی با پدیده در نیمه اول خوب بازی کردیم ولی نیمه دوم به نظرم اتفاقات و شرایط جوی باعث شد که اینگونه نتیجه بگیریم.

پژمان بیان کرد: ما به اینجا آمده‌ایم که سه امتیاز بازی را بگیریم، چرا که به امتیاز گرفتن نیاز داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به کسب سهمیه آسیایی امید دارید؟ عنوان کرد: سعی ما این است که هم در لیگ برتر بالا بیاییم و هم بتوانیم در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی که در خور مردم تبریز و آذربایجان و تیم تراکتورسازی است، کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره غایبان تیمش در دیدار با استقلال خوزستان خاطرنشان‌کرد: حاتمی، عابدینی و ساقدی مصدوم هستند و برای بازی فردا نمی‌رسند ولی بقیه تیم آماده هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تراکتورسازی در بازی‌های آسیایی از مرحله مقدماتی نمی‌تواند صعود کند و آیا دلیل این موضوع به فوتبال ایران برمی‌گردد نیز گفت: فوتبال ایران نمی‌تواند در بازی‌های آسیایی نتیجه بگیرد. تیم‌های عربی دارای امکانات هستند و بازیکنانی را هم با پول‌های کلان جذب می‌کنند. آن‌ها برای آینده فوتبال خود برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرده‌اند و به همین دلیل از فوتبال کشور ما بالاتر هستند.

به گزارش ایسنا، مدیر رسانه‌ای تیم تراکتورسازی در ادامه این نشست، گفت: آقای قلعه‌نویی چند روز بیمار بودند و البته حالشان خوب شد ولی مجددا دچار کسالت شدند و نتوانستند در نشست حضور پیدا کنند که از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی: تراکتورسازی ۳-۰ استقلال خوزستان