ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استقلال شایسته حضور در فینال جام حذفی بود


ایرنا/ مربی تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است آبی پوشان پایتخت شایسته راهیابی به فینال جام حذفی باشگاه های ایران بودند.
مجید صالح نظرات و دیدگاه های خود را درباره صعود آبی پوشان به فینال جام حذفی و اتفاقات نیم فصل نخست لیگ برتر اعلام کرد که بر اساس موضوع های مختلف به شرح زیر است:
* دیدار با تراکتور سازی
استقلال در مدت زمان 10 روز دو بار با تراکتور روبرو شد که شرایط دو دیدار تفاوت های خاصی داشت. تراکتورسازی و استقلال در دیدار جام حذفی شرایطی مانند دیدار لیگ را نداشتند و در دیدار روز گذشته این استقلال بود که بازی را تهاجمی آغاز کرد و شاهد بودید که اولین موقعیت تراکتور در زمین مربوط به دقیقه 22 بازی بود.
آبی پوشان مزد بازی هجومی خود را در نیمه اول گرفتند و پس از آن در نیمه دوم بر روی یک ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم که مطمئنا این مشکل را در تمرینات برطرف می کنیم. پس از آن خیلی سریع به گل رسیدیم و در ادامه نیز چند موقعیت خوب را از دست دادیم و شایسته حضور در فینال بودیم.
* فحاشی تراکتورسازان
در ورودی رختکن ورزشگاه یادگار امام تبریز ، عکسی از حضور پرشمار هواداران تراکتورسازی در بازی با نفت وجود دارد که باعث افتخار همه است و من بارها دیدم که هواداران تراکتور سازی حتی پس از باخت، تیم خودشان را تشویق می کنند.
اما در بازی روز گذشته در زمان گرم کردن به بازیکنان ما و منصور خان پورحیدری بی احترامی صورت گرفت. ما اگر نمی توانیم برای پیشکسوتان کاری انجام دهیم، حداقل نباید به آنها توهین کنیم.
ایمان دارم که مردم آذربایجان هم از این موضوع ناراحت هستند. در ورودی شهر تبریز تابلویی وجود دارد که بر روی آن نوشته شده، تبریز پایتخت شیعیان است اما الفاظ زشتی علیه مهدی رحمتی و حنیف عمران زاده گفته شد.
* ارزیابی از نیم فصل اول
استقلال لیگ را با پنج هفته زمان شروع کرد و مشکلات زیادی از جمله در اختیار نداشتن ابزار تمرین و بازیکنان را داشت. شروع خوبی در لیگ داشتیم اما اثرات کار بدنی ما در هفته های سوم به بعد نمایان شد.
در این مدت انتقادات زیادی مطرح شد که بخشی از آن کارشناسی نیز نبود. حتی عده ای حضور من را نقد کردند ولی پرویز مظلومی با صبر خود تمام این مشکلات را تحمل کرد و فشار اصلی بر روی ایشان بود.
به طور مثال استقلال در سه بازی، زمانی که از حریف خود پیش بود، نتوانست نتیجه را حفظ کند و بازی را از دست داد اما شاهد بودید که در بازی برابر تراکتورسازی و صبای قم با رفع این مشکلات زمانی که داور در سوت خود دمید، توپ در زمین حریف بود و استقلال تحت فشار قرار نداشت.
* مظلومی مدیری به تمام معنا
معتقد هستم در پایان نیم فصل اول باید از افراد زیادی تشکر کرد. پرویز مظلومی با وجود همه مشکلات در مدیریت این مجموعه، سنگ تمام گذاشت و نشان داد که مدیری به تمام معنا است.
منصور پورحیدری به عنوان یک پدر ، همیشه نکات مهمی را به ما گوشزد کردند که دوباره آروزی طول عمر و سلامتی برای ایشان دارم. همکاران من در کادر فنی سرویس دین محمدی، محمد نوازی و فرزاد مجیدی در برنامه ریزی و انجام تمرینات تلاش بسیار زیادی داشتند.
عده ای در ابتدای فصل به بدن بازیکنان ما انتقاد کردند ولی شاهد بودید که ما در دو بازی که حتی 10 نفره بودیم، مشکلی پیدا نکردیم.
* سخن پایانی
از هوادارانی که در تبریز برای حمایت از استقلال به ورزشگاه آمدند، بسیار تشکر می کنم و امیدوارم در تهران نیز استقلالی ها ما را حمایت کنند. رتبه و جایگاه خوب حق هواداران استقلال است و تلاش می کنیم با رعایت دو اصل همواره هواداران را خوشحال کنیم. معتقد هستم هواداران استقلال با تماشای بازی های زیبا و تصاحب رتبه ای مناسب در جدول رده بندی، خوشحال و سربلند می شوند و تمام تلاش کادر فنی نیز انجام همین موضوع است. آرزو می کنم در روزهای سخت لیگ، هواداران استقلال را تنها نگذارند.
استقلال تهران عصر سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با نتیجه دو بر یک از سد تراکتورسازی تبریز گذشت و گام به فینال جام حذفی باشگاه های ایران گذاشت.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
(استقلال - ملوان) فینال جام حذفی 1369