سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واریز وجوه فروش بلیت مترو به حساب شخصی مسئول ایستگاه جرم است


به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ رحمت الله حافظی امروز در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری تهران، در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان اینکه برخی از موارد مطرح شده در این گزارش با گفت‌وگو قابل حل است، گفت: برخی از این موارد که حسابرس به آن اشاره کرده ، جرم است و نمی‌توان از آن گذشت.

وی افزود: وقتی حسابرس اعلام می‌کند که کل وجوه فروش بلیت روزانه مترو به حساب شخصی مسئولان هر ایستگاه در بانک واریز شده، هر چند که حساب یک طرفه و غیرقابل برداشت باشد، جرم اتفاق افتاده و نباید آن را تخلف محسوب کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری همچنین با بیان اینکه موارد ارائه شده توسط حسابرس در گزارش مترو در قالب مستندات است، تاکید کرد: مشکل ما مدیرانی هستند که فاسد مالی دارند و این افراد نباید بمانند؛ این افراد باعث سرافکندگی نظام هستند. کسی که مفسده مالی دارد باید حذف شود و مابقی مدیرانی که سلامت کاری دارند و صادقانه در خدمت مردم هستند بمانند و کار کنند.

حافظی اعلام کرد: ما اجازه نمی‌دهیم کسی با فساد مالی در عرصه مدیریتی حضور داشته باشد و مقابله با فساد باید به صورت جدی و به دور از غوغاسالاری و شعارپردازی پیگیری شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
واریز بودجه فدراسیون به حساب شخصی در خارج از کشور